klomp1 Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Hei Jeg har koblet RT-AC68U til hjemmesentralen og satt opp et eget trådløst nett for kjelleren og utleiedelen. Det jeg ikke får til, er at RT-AC68U også skal klare å gi tv-signaler for tv'ene som er i kjelleren. Jeg har googlet meg fram til følgende innstillinger, men med engang jeg setter inn disse innstillingene så forsvinner internett fra nettverket: Ser dere hva jeg har gjort feil? Lenke til kommentar
NULL Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 Du skal sende tv-signalet også over trådløsnettet eller er det trekt kabel til dekoderen i kjeller og utleiedel? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 Min bror hadde samme problemet. Han leier med delt Internett og har egen Altibox på samme abb som huseier. Løsningen hans: Koble en switch før router som splitter signal til Asus og altibox. Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 28. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2018 Du skal sende tv-signalet også over trådløsnettet eller er det trekt kabel til dekoderen i kjeller og utleiedel? Beklager, litt uklart ja kanskje. Jeg prøver via kabel: kabel fra hjemmesentral til router, så kabel fra router til altiboks i kjeller. Min bror hadde samme problemet. Han leier med delt Internett og har egen Altibox på samme abb som huseier. Løsningen hans: Koble en switch før router som splitter signal til Asus og altibox. Jasså ja.. Det er verdt et forsøk Lenke til kommentar
NULL Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Husk ellers her at "ruter bak ruter" vil kunne gi problemer med bl.a. tjenester som baserer seg på UPnP. Setter du Asus-ruteren opp i AP-modus unngår du det problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå