ilpostino Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 For et par år siden kjøpte Microsoft appen som het Outlook.com og det ble rabalder da det ble oppdaget store svakheter med sikkerheten til denne. Enkelte bedrifter og andre sperret for bruken av den. Jeg har per se all e-post samlet i gMailen min men vurderer å flytte all e-post over til Outlook.com. Har sikkerheten til denne appen blitt bedre? Kommer da til å installere den på Android.Jeg har en e-post adresse til gmail.com men har en annen adresse som primær e-post adresse og jeg kommer derfor til å flytte all e-post og fremtidig mottagelse av e-post til Outlook.com. Jeg har lisenser til Office 365 og bruker Microsoft til skylagring og alt annet. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 https://play.google.com/store/apps/details?id=com.microsoft.office.outlook&hl=no Har ikke gamle outlook.com appen gitt feilmelding den er utdatert, mener jeg får det når jeg bruker den. Den over er vel nyere? Tryggeste er vel å bruke VPN men funger dårlig med openVPN på android desverre. Er usikker selv på sikkerheten på slike apper. Men har man 2 vei pålogging burde de hjelpe. Eller langt passord med mye forskjellig tegn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå