AfterGlow Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Utviklerne mistet kontrollen og må gå i tenkeboksen.Nyversjonen av System Shock er lagt på is til tross for solid Kickstarter-kampanje Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Det var jo leit. Eg har aldri prøvd System Shock, men digga Bioshock. Ein nyversjon hadde vore fint om eg skulle spele det. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Det var jo leit. Eg har aldri prøvd System Shock, men digga Bioshock. Ein nyversjon hadde vore fint om eg skulle spele det. Da har du gått glipp en av verden beste spill Systemshock 1 og 2 er helt unikt bra det er noe helt spesielt som ingen andre spill har klart å fange opp, så håper på en fortsettelse på dette prosjektet!! Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Har gode minner fra 2ern da det var nytt. I dag er jeg ikke interessert i en nyversjon så fremt det kan gi meg et helt nytt perspektiv fra spillet. VR hadde vært fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå