Gå til innhold

DreamHack Summer 2004


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvorfor er man automatisk samfunnsavløpsmateriale eller idiot/svettende geek hvis man går på lan?

Skjønner ikke det jeg heller. :no:

I dagens samfunn, blir mann nesten stempla GEEK når man er NÆR en data..vi må bare innse det... geek er ikke no ille ord? bruk 5min... hva betyr geek? betyr geek at vi er stygge? betyr det at vi alldri får damer? betyr det at vi er asosiale?

 

Lang ifra!

 

Geek er et utrykk for misunnelse av intelligens/mestring av noe (f.eks data, kunnskap, musikk)

 

så lenge vi har det gøy... hva i satans brystvorte skal det folk kaller oss ha noe å si?

Lenke til kommentar
hvorfor er man automatisk samfunnsavløpsmateriale eller idiot/svettende geek hvis man går på lan?

Skjønner ikke det jeg heller. :no:

I dagens samfunn, blir mann nesten stempla GEEK når man er NÆR en data..vi må bare innse det... geek er ikke no ille ord? bruk 5min... hva betyr geek? betyr geek at vi er stygge? betyr det at vi alldri får damer? betyr det at vi er asosiale?

 

Lang ifra!

 

Geek er et utrykk for misunnelse av intelligens/mestring av noe (f.eks data, kunnskap, musikk)

 

så lenge vi har det gøy... hva i satans brystvorte skal det folk kaller oss ha noe å si?

.....amen

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

"Problemet" med DH er at det arrangeres på veldig ugunstig tidspunkter. På sommeren vil du gjerne bruke til andre ting en PC. Kanskje har du sommerjobb eller du har ikke ferie enda. Og mest frister jo DH Winter hvor der også er noen scene events, men i slutten av november? Hvem kan da?

 

Det står på lista mi å komme meg til DH engang, men dert skal liksom klaffe endel ting da.

Lenke til kommentar

Var på DH summer ifjor... jævlig varmt :p men 1000000000x bedre sove arrangement enn på tg.

 

På tg er man nesten nødt til å sove.. ja, man får ikke sove på tg, kan ikke sove i bilen ved minus grader og kan ****** meg ikke sove i salen hvor de spiller allah wakeup call 07:00 på PA anlegget.

 

Folk eier ingen respekt :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...