Gå til innhold

DreamHack Summer 2004


Anbefalte innlegg

Her kan vi diskutere DreamHack Summer 04 :thumbs:

 

Er det noen som skal dit? Selv skal jeg dit, sammen med SineTwo :)

 

Lanet er mye bedre enn TG, så hvis du har mulighet bør du dra :thumbup:

 

Fordeler: Bedre shares, rensligere folk, bedre nettverk, hytter rett utenfor til 600kr/natten, stor p-plass, pizza og brus 40kr på restaurant i byen og megasvært senter på andre siden av motorveien med bl.a. Computer City, Expert, Clas Ohlson o.l. sjapper. Billig klær osv. også. På tilbakeveien kjøper man jo full kvote og litt til, så det er å slå to fluer i en smekk ved å dra på dette lanet :love:

 

Se mer på DREAMHACK.ORG

Endret av shahin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fins ikke bedre ting å bruke en helg evt. en uke på. :p

nixweiss.gif

Det hørtes da ille ut. har sålangt aldri vært på lan, og er mulig litt ukvalifisert til å uttale meg, men håper da at det finnes bedre måter å tilbringe en helg/uke på, enn i et svett lokale.

Sier ikke at det nødvendigvis ikke er gøy en gang innimellom, men det beste :no:

Lenke til kommentar
hvorfor er man automatisk samfunnsavløpsmateriale eller idiot/svettende geek hvis man går på lan?

 

Er det ikke fullt mulig å bruke 1 av 52 uker i hele året på noe annet enn fyll og faenskap?

 

Skjerp deg før du kommer med slike teite utsagn.

Det var for å sette det litt på spissen bare.

som jeg sier, har aldri vært på lan, og vet ikke hvordan det er der. men kunne tenkt meg det en gang.

Var ikke meningen (og gjorde det heller ikke) å sette folk i bås fordi de drar på lan 1 av 52 uker..

mulig bare dårlig formulert av meg. my bad.

Lenke til kommentar
Hæ? Forklar hvem du snakker til..

Beklager, prata til goebbels. Posten hans var så idiotisk at hvis jeg quote'a den tenkte jeg at jeg bare gjentok noe som var latterlig teit. :p

Aha, trodde du snakka til meg =P

 

Man må da ikke være geek for å dra på LAN vel??

Vell, hvis du er villig til å bruke en helg eller en uke nesten konstant forran skjermen, så er man automatisk en geek.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
hvorfor er man automatisk samfunnsavløpsmateriale eller idiot/svettende geek hvis man går på lan?

Skjønner ikke det jeg heller. :no:

 

Det er sikkert litt tøft med LAN,men å sitte en helg eller en uke nesten konstant foran pc gjør jo deg helt géle.Har tenkt å kanskje dra på LAN en gang.Sikkert litt fysisk og psykisk hardt og da.

 

j00l get used to it!

Lenke til kommentar
Fins ikke bedre ting å bruke en helg evt. en uke på. :p

nixweiss.gif

Det hørtes da ille ut. har sålangt aldri vært på lan, og er mulig litt ukvalifisert til å uttale meg, men håper da at det finnes bedre måter å tilbringe en helg/uke på, enn i et svett lokale.

Sier ikke at det nødvendigvis ikke er gøy en gang innimellom, men det beste :no:

SÅ enig med deg. :)

Hvorfor ikke heller henge med venner, dama ellernoe. Ha det fett. :):yes:

Lenke til kommentar
Fins ikke bedre ting å bruke en helg evt. en uke på. :p

nixweiss.gif

Det hørtes da ille ut. har sålangt aldri vært på lan, og er mulig litt ukvalifisert til å uttale meg, men håper da at det finnes bedre måter å tilbringe en helg/uke på, enn i et svett lokale.

Sier ikke at det nødvendigvis ikke er gøy en gang innimellom, men det beste :no:

SÅ enig med deg. :)

Hvorfor ikke heller henge med venner, dama ellernoe. Ha det fett. :):yes:

Hvorfor ikke ta med både dama og venner og ha det fett på ett LAN da? :p

Lenke til kommentar
Fins ikke bedre ting å bruke en helg evt. en uke på. :p

nixweiss.gif

Det hørtes da ille ut. har sålangt aldri vært på lan, og er mulig litt ukvalifisert til å uttale meg, men håper da at det finnes bedre måter å tilbringe en helg/uke på, enn i et svett lokale.

Sier ikke at det nødvendigvis ikke er gøy en gang innimellom, men det beste :no:

SÅ enig med deg. :)

Hvorfor ikke heller henge med venner, dama ellernoe. Ha det fett. :):yes:

Hvorfor ikke ta med både dama og venner og ha det fett på ett LAN da? :p

Hvorfor ikke heller kose seg under dyna med dama hjemme bare doss to. :D

Mye mere koslig, dessuten blir lite koslig med ett lokale som lukter svovel pga en haug med svette nerds... :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...