shahin Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) Her kan vi diskutere DreamHack Summer 04 Er det noen som skal dit? Selv skal jeg dit, sammen med SineTwo Lanet er mye bedre enn TG, så hvis du har mulighet bør du dra Fordeler: Bedre shares, rensligere folk, bedre nettverk, hytter rett utenfor til 600kr/natten, stor p-plass, pizza og brus 40kr på restaurant i byen og megasvært senter på andre siden av motorveien med bl.a. Computer City, Expert, Clas Ohlson o.l. sjapper. Billig klær osv. også. På tilbakeveien kjøper man jo full kvote og litt til, så det er å slå to fluer i en smekk ved å dra på dette lanet Se mer på DREAMHACK.ORG Endret 12. desember 2003 av shahin Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Sverige Gidder ikke dra til sverige på lan. Lenke til kommentar
stine__ Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Kan noen fortelle meg hva LAN er? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Kan noen fortelle meg hva LAN er? Huh??? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Kan noen fortelle meg hva LAN er? Huh??? Kunne ikke sagt det bedre selv! LAN står for Local Area Nettverk. I hovedsak så er det data-geekene som sammles og spiller div. spill osv. Fins ikke bedre ting å bruke en helg evt. en uke på. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Fins ikke bedre ting å bruke en helg evt. en uke på. Det hørtes da ille ut. har sålangt aldri vært på lan, og er mulig litt ukvalifisert til å uttale meg, men håper da at det finnes bedre måter å tilbringe en helg/uke på, enn i et svett lokale. Sier ikke at det nødvendigvis ikke er gøy en gang innimellom, men det beste Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Beklager, du er nok ingen geek.. Noen folk må nok leve i den skam.. Selv ser jeg ned på slike personer.. =P Lenke til kommentar
Matmoms Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 LAN er bare det herligste man kan bruke en helg på Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 hvorfor er man automatisk samfunnsavløpsmateriale eller idiot/svettende geek hvis man går på lan? Er det ikke fullt mulig å bruke 1 av 52 uker i hele året på noe annet enn fyll og faenskap? Skjerp deg før du kommer med slike teite utsagn. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 hvorfor er man automatisk samfunnsavløpsmateriale eller idiot/svettende geek hvis man går på lan? Er det ikke fullt mulig å bruke 1 av 52 uker i hele året på noe annet enn fyll og faenskap? Skjerp deg før du kommer med slike teite utsagn. Hæ? Forklar hvem du snakker til.. Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Hæ? Forklar hvem du snakker til.. Beklager, prata til goebbels. Posten hans var så idiotisk at hvis jeg quote'a den tenkte jeg at jeg bare gjentok noe som var latterlig teit. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 (endret) Man må da ikke være geek for å dra på LAN vel?? Endret 13. desember 2003 av kaiern Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 hvorfor er man automatisk samfunnsavløpsmateriale eller idiot/svettende geek hvis man går på lan? Er det ikke fullt mulig å bruke 1 av 52 uker i hele året på noe annet enn fyll og faenskap? Skjerp deg før du kommer med slike teite utsagn. Det var for å sette det litt på spissen bare. som jeg sier, har aldri vært på lan, og vet ikke hvordan det er der. men kunne tenkt meg det en gang. Var ikke meningen (og gjorde det heller ikke) å sette folk i bås fordi de drar på lan 1 av 52 uker.. mulig bare dårlig formulert av meg. my bad. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Hæ? Forklar hvem du snakker til.. Beklager, prata til goebbels. Posten hans var så idiotisk at hvis jeg quote'a den tenkte jeg at jeg bare gjentok noe som var latterlig teit. Aha, trodde du snakka til meg =P Man må da ikke være geek for å dra på LAN vel?? Vell, hvis du er villig til å bruke en helg eller en uke nesten konstant forran skjermen, så er man automatisk en geek. Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Det er sikkert litt tøft med LAN,men å sitte en helg eller en uke nesten konstant foran pc gjør jo deg helt géle.Har tenkt å kanskje dra på LAN en gang.Sikkert litt fysisk og psykisk hardt og da. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 hvorfor er man automatisk samfunnsavløpsmateriale eller idiot/svettende geek hvis man går på lan? Skjønner ikke det jeg heller. Det er sikkert litt tøft med LAN,men å sitte en helg eller en uke nesten konstant foran pc gjør jo deg helt géle.Har tenkt å kanskje dra på LAN en gang.Sikkert litt fysisk og psykisk hardt og da. j00l get used to it! Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Er man geek fordi man liker å drepe/plaffre ned venne sine avogtil og tilfeldigvis kan litt om data. lan er drit kult, de som snakker negativt om lan har enten alderi vært på lan ellervært på lan i sverige Lenke til kommentar
jackson Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Fins ikke bedre ting å bruke en helg evt. en uke på. Det hørtes da ille ut. har sålangt aldri vært på lan, og er mulig litt ukvalifisert til å uttale meg, men håper da at det finnes bedre måter å tilbringe en helg/uke på, enn i et svett lokale. Sier ikke at det nødvendigvis ikke er gøy en gang innimellom, men det beste SÅ enig med deg. Hvorfor ikke heller henge med venner, dama ellernoe. Ha det fett. Lenke til kommentar
Woundz Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Fins ikke bedre ting å bruke en helg evt. en uke på. Det hørtes da ille ut. har sålangt aldri vært på lan, og er mulig litt ukvalifisert til å uttale meg, men håper da at det finnes bedre måter å tilbringe en helg/uke på, enn i et svett lokale. Sier ikke at det nødvendigvis ikke er gøy en gang innimellom, men det beste SÅ enig med deg. Hvorfor ikke heller henge med venner, dama ellernoe. Ha det fett. Hvorfor ikke ta med både dama og venner og ha det fett på ett LAN da? Lenke til kommentar
jackson Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Fins ikke bedre ting å bruke en helg evt. en uke på. Det hørtes da ille ut. har sålangt aldri vært på lan, og er mulig litt ukvalifisert til å uttale meg, men håper da at det finnes bedre måter å tilbringe en helg/uke på, enn i et svett lokale. Sier ikke at det nødvendigvis ikke er gøy en gang innimellom, men det beste SÅ enig med deg. Hvorfor ikke heller henge med venner, dama ellernoe. Ha det fett. Hvorfor ikke ta med både dama og venner og ha det fett på ett LAN da? Hvorfor ikke heller kose seg under dyna med dama hjemme bare doss to. Mye mere koslig, dessuten blir lite koslig med ett lokale som lukter svovel pga en haug med svette nerds... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå