QZUZOWR4 Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 The Garden Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 (endret) Hei, for å få endret bakgrunn: Åpne bildet ditt og trykk på "Endre" (under profilen din). Du får et nytt vindu med:"Endre bilde". Trykk på linken "vis avanserte valg" Du ser nå 2 langsgående stolper. Når du du beveger streken (høyre/venstre) på den nederste vil du se at fargen på den øverste endrer seg. Personlig synes jeg fargene dine er "blasse" og mangler kontraster.Ca. 100 ISOer vanlig i denne belysningen. Hvorfor du har endt opp med 2500 ISOskjønner ikke jeg - fordi, dess høyere ISO, dess mer støy.Jeg ville heller gått ned til en lavere ISO og justere ned lukkerhastigheten (f.eks. 1/125 sek) til du får det lyset du vil ha.Hadde dette vært et bilde med hurtige (action-) bevegelser hadde dine lukker-innstillinger passet bedre.Ellers er jo dette en severdig scene. Mvh.Oddvar Endret 19. februar 2018 av Moerk Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Du vil kanskje ikke være enig med meg, smak og behag er jo forskjellig. Jeg gjorde noen forandringer, som var mer etter min smak. Syntes fargene her virket mere naturlige, men kan jo hende jeg tar helt feil. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg