Fotoskrulla Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Moa II Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 (endret) Nå ser brua mer betryggende ut enn versjonen i speilbildet. Dere må da bli bra bortskjemte når dere kan gå fra den ene, til den andre siden av byen uten å trå på bakken. Jeg gjetter på at du står på samme plassen, men har snudd deg ca 120 grader mot venstre Bra komp og lys.Mvh.Oddvar Endret 19. februar 2018 av Moerk Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2018 Nå ser brua mer betryggende ut enn versjonen i speilbildet. Dere må da bli bra bortskjemte når dere kan gå fra den ene, til den andre siden av byen uten å trå på bakken. Jeg gjetter på at du står på samme plassen, men har snudd deg ca 120 grader mot venstre Bra komp og lys. Mvh.Oddvar Det stemmer ganske bra det du sier, men jeg har flyttet meg ca. 20 meter og jeg tror ikke vinkelen er mer enn ca 96 grader.. Dette er ikke i selve byen, litt lenger innpå landet..(det var i alle fall det Ålesunderene kalte dette stedet i gamle dager). Nå er det et av landets største kjøpesentre. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Veldig fin komposisjon her. Cirkel K tar litt mye oppmerksomhet fra den ellers så flotte komposisjon. Men den er jo der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg