Salvesen. Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 Quote fra Februar faktisk.................................... Men jo, jeg har kjørt brodern sin P85 flere ganger, så en viss formening har jeg. P85 har jo speedo som "alle" andre? Gir ingen mening.. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 (endret) P85 har jo speedo som "alle" andre? Gir ingen mening.. Snakker om alt som styres via "flatskjermen" i midten. Sikkert en vanesak, men man må drive å se "opp og ned" flere ganger mens man f.eks justerer vifta . Dette er jo en del "enklere" med fysiske knapper eller hjul. Endret 21. september 2018 av Simkin Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 Snakker om alt som styres via "flatskjermen" i midten. Sikkert en vanesak, men man må drive å se "opp og ned" flere ganger mens man f.eks justerer vifta . Dette er jo en del "enklere" med fysiske knapper eller hjul. Det er ingenting på skjermen en trenger under kjøring, alt styres fra ratt. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 (endret) Det er ingenting på skjermen en trenger under kjøring, alt styres fra ratt. Så man kan styre takluka, lys (tåkelys bl.a) og vifta på rattet? Det visste jeg ikke. Endret 21. september 2018 av Simkin Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 Så man kan styre takluka, lys (tåkelys bl.a) og vifta på rattet? Det visste jeg ikke. Det eneste som mangler er tåkelys, ellers kan en styre det og langt mer. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 Alle som kommenterer disse skjermene og tror at eneste man gjør er å trykke på de....... Prøv en! Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 Quote fra Februar faktisk.................................... Men jo, jeg har kjørt brodern sin P85 flere ganger, så en viss formening har jeg. Du kommenterte plasseringen av speedometeret på Model 3... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå