CatoAG Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 Hei! Etter 2 år i tenkeboksen og mye research, så har jeg funnet et nøkkelhull som vil skape arbeidsplasser i hele Norge, og sørge for at vi aldri kommer til å lide i en økonomisk krise. Nå trenger jeg et lite team som kan hjelpe meg og realisere denne drømmen, og det vil bli fastslått et firma rundt dette. Firmaet vil bestå av flere avdelinger i Norge og kan ha flere medarbeidere da dette også vil ekspandere internasjonalt. Om noen føler at de har en grunder i seg og vil prøve noe nytt, så send meg en epost: [email protected] eller en PM her, så kan vi diskutere videre. /Cato Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Dumt spørsmål, helt sikkert, men hva forhindrer andre land i å gjennomføre den samme idéen? Lenke til kommentar
CatoAG Skrevet 19. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2018 Dumt spørsmål, helt sikkert, men hva forhindrer andre land i å gjennomføre den samme idéen? Det er absolutt ikke et dumt spørsmål. Samme idéen er allerede i drift mange steder i utlandet, men når det gjelder pris setting i forhold til jobben som skal utføres, så kommer vi til ligge en del lavere. Jeg ser for meg at om vi får 100 kunder, så kan vi omsette for ca 5 millioner i året. Og dette kan driftes med et team på 3. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Kva er det du treng hjelp til? Er det nokon som kan kome inn og ta den økonomiske risikoen? Noken som har tid til å legge ned arbeidet som må til for å få starta virksomheita? Noken som har den tekniske kompetansen? Eller nokon som har alt det overnevnte? Erfaringsmessig frå liknande tråder på forumet så er det ekstremt vanskelig å få tak i personar som er villige til investere eigne midlar eller velge vekk betalt arbeid for å jobbe med nokon andre sin idé som berre kanskje gir uttelling. Som minimum så må du kunne stå for mesteparten av økonomisk risiko og arbeidsmengde for at du skal få nokon andre til å bli med deg på eit slikt prosjekt. Dei du er ute etter å få tak i jobbar tross alt blinde, og vanligvis så vil idé-personen kreve å binde interessenter i ein tausheitsavtale for å i det heile tatt informere om kva din idé er. Dette er stor risiko for dei personane som du vil ha med deg sidan dei kan ende opp med å i praksisk fråskrive seg alle muligheiter til å utarbeide liknande idear. Lenke til kommentar
CatoAG Skrevet 19. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2018 Kva er det du treng hjelp til? Er det nokon som kan kome inn og ta den økonomiske risikoen? Noken som har tid til å legge ned arbeidet som må til for å få starta virksomheita? Noken som har den tekniske kompetansen? Eller nokon som har alt det overnevnte? Erfaringsmessig frå liknande tråder på forumet så er det ekstremt vanskelig å få tak i personar som er villige til investere eigne midlar eller velge vekk betalt arbeid for å jobbe med nokon andre sin idé som berre kanskje gir uttelling. Som minimum så må du kunne stå for mesteparten av økonomisk risiko og arbeidsmengde for at du skal få nokon andre til å bli med deg på eit slikt prosjekt. Dei du er ute etter å få tak i jobbar tross alt blinde, og vanligvis så vil idé-personen kreve å binde interessenter i ein tausheitsavtale for å i det heile tatt informere om kva din idé er. Dette er stor risiko for dei personane som du vil ha med deg sidan dei kan ende opp med å i praksisk fråskrive seg alle muligheiter til å utarbeide liknande idear. Jeg trenger noen som er god på digital markedsføring, webdesign og photoshop. Økonomiske biten har jeg allerede tatt meg av, og vil fortsette med det. Tid og sted må diskuteres ut i fra arbeidsmengde og antall kunder som kommer inn. Den teknikske kompetansen har jeg, og jeg vil være den som begynner med og dra ut for presentasjon og møtebooking. Jobber med forretningsidéen nå sammen med DNB oppstartslos og Visma for og få en god offentlig visning på akkurat dette. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 "et nøkkelhull som vil skape arbeidsplasser i hele Norge, og sørge for at vi aldri kommer til å lide i en økonomisk krise" høres svært gåtefullt ut. Er det fullstendig hemmelig eller kan du i hovedtrekk fortelle hva idéen din går ut på? Eller kan du i det minste fortelle hvilken bransje det er snakk om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå