tex_nex Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Æ klikke!!! får ikke in drivern til d hærre korte... d e ikke d har ikke mye peiling med sån.. uansett. e d sant at korte ikke støtte mere en xp2400?? æ har 2200. men en æ kjenne har d samme korte, men han har en xp2600..men på hannes står d bare xp2000. å d e jo feil!.. da må d være biosn som e gammel..får æ instalert .. d e jo umuli.. lasta ned fra msi sin nett side .. prøvde å instalere.. men d gikk ikke... nån som har peiling? eller e d sån som har hatt samme problem?? hmm Lenke til kommentar
tempezzzt Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Hmm.. Forstår jeg deg rett? Har du en xp2400 (Og er helt sikker på det), og msi (software eller bios?) sier at du har en xp2200 cpu? If so; sjekk klokkeinnstillingene i BIOS. Lenke til kommentar
tex_nex Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 næi æ har xp 2200.... æ har klokka 27 mhz fra 1,8 ghz til 1827mhz:P.. men d æ ville fræm til va at æ ikke får flasha biosn .. d går ikke... å at en venn har det samme hovedkortet men med en prosessoe xp 2600. men det står bare xp 2000 når han starte opp.. d vil si at hovedkortet ikke støtte xp 2600 å at han må oppgradere bios?? takk Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Tja, det hovedkortet støtter vel XP 3000 etter hva jeg kan huske. Har det samme, men det et halvt år siden jeg så det sist, så jeg gir meg hvis noen sier noe annet. Hvis hk ikke hadde støttet prosessoren hans tror jeg ikke maskinen hadde startet opp i det hele tatt (uten at jeg er for sikker på det heller). Men hvis jeg da har rett i at hk støtter XP 3000 (uten nyere bios enn orginalt) så er det bare å still opp multiplier eller FSB i biosen for å få maskinen hans til å boote opp som en XP 2600+ Lenke til kommentar
tex_nex Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 hmm. næi ikke vet æ ... den nyeste oppgraderinga til biosn fik dette hovedkortet til å støtte xp 3000 på msi sine nettsider.. men skal ikke spekkulere.. kjøpte det før sommeren Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Sjekk her.................... Sjekk her..............(MS-6712) ................... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå