Gå til innhold

Hva synes dere om youtuberen Stefan Molyneux

VRK18

17 stemmer

1. 1. Bør man bryte med undertrykkende personer?

• Ja
      15
    • Nei
      2
  2. 2. Er Antifa fascister?

• Ja
      8
    • Nei
      4

Anbefalte innlegg

Det er en plass man snakker?
Så du vet ikke hva Speakers' Corner er?

"A Speakers' Corner is an area where open-air public speaking, debate, and discussion are allowed.

https://en.wikipedia.org/wiki/Speakers'_Corner

"The original and most noted is in the northeast corner of Hyde Park in London, UK."

"Speakers' Corner" er i stor grad blitt synonymt med sistnevnte plass i London. Det er en offentlig plass, utendørs, hvor alle kan komme å snakke og debattere hva de føler for. De er likevel påkrevd å holde seg innenfor lovens bokstav.

Så det er en plass man snakker?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en plass man snakker?

Så du vet ikke hva Speakers' Corner er?

"A Speakers' Corner is an area where open-air public speaking, debate, and discussion are allowed.

https://en.wikipedia.org/wiki/Speakers'_Corner

"The original and most noted is in the northeast corner of Hyde Park in London, UK."

"Speakers' Corner" er i stor grad blitt synonymt med sistnevnte plass i London. Det er en offentlig plass, utendørs, hvor alle kan komme å snakke og debattere hva de føler for. De er likevel påkrevd å holde seg innenfor lovens bokstav.

Så det er en plass man snakker?

Ja.
Lenke til kommentar

Og snakking er snakking!

Riktig. Og å "snakke rasisme" er forbudt.

EDIT:

Snakke om rasisme er ikke forbudt.

Snakking er snakking!

Budskapet man bringer betyr alt. Men for all del, prøv gjerne å ta den tonen til din bedre halvdel.

"Vi bare snakker. Er det viktig om jeg forteller deg om at jeg pulte ei annen dame, eller om jeg forteller deg om hva jeg syntes om de som gjør slikt?"

Lenke til kommentar
Snakking er snakking!
Budskapet man bringer betyr alt. Men for all del, prøv gjerne å ta den tonen til din bedre halvdel.

"Vi bare snakker. Er det viktig om jeg forteller deg om at jeg pulte ei annen dame, eller om jeg forteller deg om hva jeg syntes om de som gjør slikt?"

Snakking er snakking!

Lenke til kommentar

Snakking er snakking!

Snakking er snakking!

Deg om det. Få deg dame (eller type). Repeter denne øvelsen med vedkommende. Jeg garanterer at du er singel i løpet av kun få minutter.

Det er ikke forbudt å snakke. Det er forbudt å være rasistisk. Om du er rasistisk ved å snakke, da er snakking kun et verktøy for å bryte loven. Som at en pistol er ikke et brudd på loven, men å skyte noen med en pistol er forbudt.

Pistolen er ikke lovbruddet. Handlingen er lovbruddet.

Lenke til kommentar

La meg ta pistolanalogien litt lengre.

Den personen du snakker om har en pistol. Han har tidligere brukt den til å skyte litt vilt rundt seg. Så vil han inn til England for å vise frem pistolen han er så stolt av.

Alle rapportene grensevaktene har om personen er at han skyter litt vilt rundt seg når han har pistolen med seg.

Og du lurer på hvorfor han ikke fikk komme på besøk med pistolen.

Lenke til kommentar

Snakking er snakking!

Deg om det. Få deg dame (eller type). Repeter denne øvelsen med vedkommende. Jeg garanterer at du er singel i løpet av kun få minutter.

Det er ikke forbudt å snakke. Det er forbudt å være rasistisk. Om du er rasistisk ved å snakke, da er snakking kun et verktøy for å bryte loven. Som at en pistol er ikke et brudd på loven, men å skyte noen med en pistol er forbudt.

Den personen du snakker om har en pistol. Han har tidligere brukt den til å skyte litt vilt rundt seg. Så vil han inn til England for å vise frem pistolen han er så stolt av.

Alle rapportene grensevaktene har om personen er at han skyter litt vilt rundt seg når han har pistolen med seg.

Snakking er snakking, ikke skyting med pistol! Endret av QS4MO8J3
Lenke til kommentar

Snakking er snakking!

Snakking er snakking, ikke skyting med pistol!

Velvel. Forstår du ikke forskjellen på å snakke om rasisme og å være rasistisk enda så kan jeg ikke hjelpe deg mer. Dette er tross alt noe selv førskolebarn har full forståelse for.

Jeg kan sikkert anbefale litt litteratur på emnet om du er interessert i å lære, men så langt har du ikke vist noen slik interesse så vi kan la det være med det.

Men du skal ha takk for at du så levende har demonstrert tankegangen som må til for å være enig med Molyneux og hans likesinnede.

Lenke til kommentar

Men kultmentaliteten og DEFOO er der fortsatt i form av NEETs som tilber han som den nye Messias. Hvis du vil se noe creepy så trenger du bare se gjennom forumene til Free Domain Radio, der de fortsatt snakker om metafysisk psykologi, siterer Molyneux som om han var bibelen, circlejerker med IQ tester fra ymse nettsider og snakker om hvordan man skal takle familien sin, og/eller "normies".

Kall det hva du vil, men det er definitivt noe jeg ville tatt opp med middagsbordet om min teoretiske tenåringssønn hadde hengt der inne.

Defooing er utbredt også på venstresiden. Hvor mange har ikke sagt at de ikke vil ha Trump-velgere som venner?

Er det en kultleder på venstresiden som ber folk kutte alle bånd til familie og venner?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Velvel. Forstår du ikke forskjellen på å snakke om rasisme og å være rasistisk enda så kan jeg ikke hjelpe deg mer. Dette er tross alt noe selv førskolebarn har full forståelse for.

Jeg kan sikkert anbefale litt litteratur på emnet om du er interessert i å lære, men så langt har du ikke vist noen slik interesse så vi kan la det være med det.

Men du skal ha takk for at du så levende har demonstrert tankegangen som må til for å være enig med Molyneux og hans likesinnede.

Forskjellen på snakking og skyting med pistol?

Molyneux sier at man ikke skal ta det han sier for gitt, han sier man kan høre på hva han har å si, se på kildene/bevisene han baserer seg på/viser til, se på annen info om emnet, også gjøre seg opp en mening('reason and evidence').

Endret av QS4MO8J3
Lenke til kommentar

Som sagt. Du demonstrerer levende tankegangen som må til for å høre på Molyneux.

Jeg mener ... er det omtrent fem ganger nå hvor du har sett det som viktig å kun si "snakking er snakking" som eneste svar? Så etterfulgt av at du ikke forstår hva en analogi er, og nå et svar hvor du klager på at analogien og tilfellet analogien beskriver ikke er det samme. Hva blir det neste? Er pappa'n din sterkere enn pappa'n min?

Klarer du ikke diskutere som en voksen har vi lite å snakke om.

Lenke til kommentar

Som sagt. Du demonstrerer levende tankegangen som må til for å høre på Molyneux.

Jeg mener ... er det omtrent fem ganger nå hvor du har sett det som viktig å kun si "snakking er snakking" som eneste svar? Så etterfulgt av at du ikke forstår hva en analogi er, og nå et svar hvor du klager på at analogien og tilfellet analogien beskriver ikke er det samme. Hva blir det neste? Er pappa'n din sterkere enn pappa'n min?

Klarer du ikke diskutere som en voksen har vi lite å snakke om.

Det er snakk om snakking!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...