Lite kreativt navn Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 Hei, hvilke retning innen ingeniørfaget bør man søke hvis man ønsker å jobbe offshore, og hvor stor er sjansen for en offshore jobb etter fullført utdanning? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Det å jobbe offshore har langt meir med stillinga du søker å gjere enn utdanninga. Dei aller fleste ingeniørar (innan alle fagfelt) jobbar på land foran ein PC. Riktignok er det kanskje litt høgare sannsynlegheit for å få seg ei offshore stilling dersom du utdannar deg som prosess-, petroleum-, HMS-, elektro, eller maskiningeniør. Ein anna ting er at du må også gjere deg opp ei meining om kva som blir framtidas offshore-stillingar. Min hypotese er at prosess og petroleum kanskje ikkje er det området som får sterkast vekst i tida framover. Eg tenker også med meg sjølv at mykje av dei ingeniørjobbane som tidligare blei utført på plattformar nok i langt større grad kjem til å bli fjernstyrt og automatisert i framtida. Skulle eg gjetta så er det kanskje større sjangs for å kome seg offshore på eit skip som maskin- eller elektroingeniør som har driftsansvaret på fartøyet. 1 Lenke til kommentar
Lite kreativt navn Skrevet 21. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2018 Takk for tilbakemelding Avatar, mye å sette seg inn i her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå