Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Menn - bruker dere kondom med "nye" jenter?

43 stemmer

1. 1. Menn - bruker dere kondom med "nye" jenter?

• Ja
      19
    • Nei
      17
    • Ja ved ONS
      8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere som gjør det, hvor lenge bruker dere kondom? Til det blir et ordentlig forhold? Jeg personlig er forsiktig av meg (er mann i midten av 20-års alderen) men kondom er jo kjedeligere å bruke, spesielt hvis jenta mener at det ikke er nødvendig.

Hva med ONS? 

Ikkje naudsynt som i at ho er dekka av andre prevensjonsmidlar? I så fall tar du sjansen på at ho fortel sanninga. P-stav, P-pille eller anna beskyttar for øvrig ikkje mot sjukdom, dei berre reduserer sannsynet for graviditet.

Lenke til kommentar

Jeg var en løs tulling i 20 årene.

Første russetiden gjorde jeg 3 jenter gravide.

Andre russetiden ble 2 stk

"Heldigvis" tok jentene her abort

Aner ikke hvor mange ganger jeg har hatt klamydia eller spredt det videre :/

Når jeg ble 23 og hadde da gjort 8 dame gravid etter ONS så måtte jeg ta tak og klarte å rote meg frem til at kondom er alltid smart!

Dog har faktisk fått en jente gravis med det også så ikke alltid sikkert!. 

Etter det så lagde jeg meg også rutinen med at når det gikk bra med en jente, gikk jeg på do og runket meg relativt tom. Deretter får jeg damen til å suge meg, som oftest i en park eller noe sted ( Bare sier jeg er så kåt og hun må gjøre noe med det funker fint hver gang! ) Så en gang til under forspillet. På dette tidspunktet burde jeg være rimelig tom og klar. Det har glippet noen ganger med kondomen, men har følt meg så mye "tryggere" om det kommer 1 dråpe sperm istedet for et shotglass som ligger å godgjør seg ( Selv om det skal ikke mer enn en dråpe, men men)

I hetens øyeblikk tenker man ikke alltid rett. Når det blir action på morningen også så blir det en blowjob her også. Samtidig som jeg "lurer" de inn i dusjen rett etterpå og får en der også. Simsalabim! tømt igjen ^^ Og klar til å gi tilbake

Men som regel nå så har jeg kondom i 95% av tilfellene der ons skjer.

Med tinder og alt som har kommet de siste årene vil jeg nok tro klamydia går som en folkesykdom blant unge. 

Men er man åpen og viser til forståelse vil mange av damene faktisk si ifra at de har klamydia.. Da har man jo gylden mulighet til å få "gratis" blowjobs frem til denne tiden er over og man kan ha sex med de.

Men ja.. 95% av tilfellene vil jeg si jeg bruker kondom første gangen frem til de viser til en "ren" test som jeg alltid ber om dersom vi skal fortsette å ha sex

Anonymous poster hash: 7279d...d95
Lenke til kommentar

Husk at om jenta blir gravid og ikke ønsker å ta abort, selv om du ikke ønsker barnet, har du ingenting du skulle ha sagt. Om det er ok for deg må du selvsagt bare peise på.

For ikke å snakke om andre kjønnssykdommer.

Tok en kjapp utregning og kom til 0,- i bidrag, så for meg er det bare å peise på!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-lYlo5C

Nå er jeg jente da, men svarer alikevel. Har hatt sex med 4 stykker, og brukte bare kondom med den første. Det var mitt intiativ, og der og da tenkte jeg mest på å forhindre graviditet da jeg ikke hadde begynt på p-piller. Jeg merker jeg blir veldig care når jeg har drukket, spesielt siden jeg går på pillen. Samme gjelder de jeg har vært borti.

Lenke til kommentar

Jeg driver i utgangspunktet lite med penis-i-vagina greier (jeg finner det dørgende kjedelig) så det blir mest oralt og diverse andre ting. I tillegg har min opplevelse med kondomer vært at de i beste fall fjerner all følelse og i verste fall direkte smertefulle å ha på. Det er først i de senere år at jeg har oppdaget at kondomer finnes i større størrelser (takk, internett, RFSU og Durex er ubrukelige) og har endelig funnet noen som jeg kan bruke uten disse problemene så akkurat det problemet anser jeg som løst.

Det sagt; når jeg først kommer til det punktet med en kvinne at penetreringssex er aktuelt så er vi såpass godt kjent og tilliten er der at vi er trygge på hverandres status mtp. smitte og jeg stoler på at ho har kontroll på prevensjon.

Anonymous poster hash: f8f0f...744
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har lest en del på forum i det siste, og det skremmer meg hvor mange jenter/kvinner som sier at de bruker ppiller, men dropper det for at de vil ha barn. Virker ofte som de vil ha barn, uten far til stede, men barnebidrag er jo fint. De rett og slett har regelmessige ONS, sier de bruker prevansjon, og holder det gående til en stakkars fyr endelig gjør dem gravid..

Selv kunne jeg aldri gjort det, er mest redd for sykdommer, så intill jeg har svart på hvitt at han ikke drar på noen ekle sykdommer (ville jo testet meg selv også for å være real) så vil kondom alltid bli brukt.

Lenke til kommentar

Det er litt både og for min del. Det er veldig avhengig av jenta.

Ca halvparten av jentene jeg har hatt ONS med har insitert på kondom første gang. Jeg har aldri møtt jenter som er så forskrudde at de lyver om prevensjon, men jeg hører jo om de som har vært borti slikt.

Jeg tester meg jevnlig og prater som oftest med partnere om akkurat dette før vi har sex (nei, det ødelegger som oftest ikke stemninga å si at du vil bruke kondom om du ikke er 100% sikker på at du er "clean")..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...