heipådeg2 Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 (endret) Jeg har gått rundt lenge nå og følt at livet bare er ork. Jeg prøver å være aktiv og finne på morsomme aktiviteter som slalom ol., men med engang jeg er hjemme igjen så er liksom moroa fra aktiviteten glemt og jeg sitter igjen med en følelse av kjedsomhet og likegyldighet. Jeg gjør det bra på studiene og alt det der, men allikevel så sliter jeg med å finne mening i livet og jeg er rett og slett veldig lei. Samtidig så føler jeg at alle rundt meg har det bra, og at det derfor er noe rart med meg som ikke finner mening i livet. Noen som har noen gode råd? PS: visste ikke under hvilken kategori jeg skulle starte denne tråden, så det ble denne. Endret 18. februar 2018 av heipådeg2 Lenke til kommentar
Baardsen Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 Du er ikke alene om det. Jeg vil råde deg til å vidne din horisont og drive med noe som inspirerer deg. Skriv et film manus. Start med idrett. Mulighetene er mange Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 Livet er stort. Du har nok havnet i et mønster der det blir for lite utfordrende for deg. Hva er det som tenner lidenskapen din? Hva er det første du ville gjort om du vant 200 mill i vikinglotto eller på annen måte fikk så mye penger i fanget? Hva ville du gjort om du var verdens president? Hvilke ambisjoner har du, er utdannelsen din i tråd med lidenskapene dine? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324 Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 Kan anbefale å lære ferdigheter som du drar nytte av. Slalom er vel og bra, men kanskje ikke noe du kan holde på med hele tida i kjedsomme stunder. Å spille gitar eller ukulele er fantastisk gøyalt og et godt tidsfordriv. Det er aldeles ikke påkrevd å øve lenge, fem minutter med klodring på gitarhalsen etterfulgt av 45 minutter med tv-titting og ostepop er aldeles toppers. Og så kan jeg tilføye at studietida er kjip og kjedelig for mange. Ting blir bedre etter fullført grad! Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Og så kan jeg tilføye at studietida er kjip og kjedelig for mange. Ting blir bedre etter fullført grad! Tja det kan diskuteres. Du får aldri så mye frihet og tid til egenutvikling som under studietiden. Livet etter studietiden er også veldig bra, men det er noe helt annet. Studietiden varer ikke så lenge så nyt den mens du kan. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324 Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 (...) Livet etter studietiden er også veldig bra, men det er noe helt annet. Studietiden varer ikke så lenge så nyt den mens du kan. Absolutt, kanskje en anskuelse som er mer verdt å fronte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå