Fotoskrulla Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 Det røde huset i solnedgangen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 Dettte huset ser jo ut som et leketøyhus. Finnes enkelte kameraer som har "leketøymodus". Har du en slik en i ditt. Reine eventyrstemnigen i dette bildet - og i hvert fall et godt observert motiv. Mvh Oddvar 1 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 Koselig hus Enig med Oddvar, ser ut som et leketøyhus Mvh Leif 1 Lenke til kommentar
QZUZOWR4 Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Flott bilde av et fint hus. rødt hus med sprosser I vinduene. Fine farger og fin bakgrunn. mvh Keshav 1 Lenke til kommentar
sussss Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 God stemning her med fine farver i baggrunden hilsen Suss 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2018 Dettte huset ser jo ut som et leketøyhus. Finnes enkelte kameraer som har "leketøymodus". Har du en slik en i ditt. Reine eventyrstemnigen i dette bildet - og i hvert fall et godt observert motiv. Mvh Oddvar Hei Oddvar! Jo jeg har visst noe som heter leketøysmodus på kameraet mitt, men jeg har aldri brukt det. Jeg har ikke helt skjønt hvilke motiver det kan brukes på. Det er et søtt lite hus dette her, jeg tror kanskje det opprinnelig var et feriested for byfolk. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2018 Koselig hus Enig med Oddvar, ser ut som et leketøyhus Mvh Leif Ja, det er lite og nusselig dette røde huset. Kjekt å se at gamle hus blir tatt godt vare på. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2018 Flott bilde av et fint hus. rødt hus med sprosser I vinduene. Fine farger og fin bakgrunn. mvh Keshav Hei Keshav, jeg var heldig med lyset i bakgrunnen. Tusen takk for fin kommentar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2018 God stemning her med fine farver i baggrunden hilsen Suss Tusen takk Suss! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Koselig hus Enig med Oddvar, ser ut som et leketøyhus Mvh Leif Ja, det er lite og nusselig dette røde huset. Kjekt å se at gamle hus blir tatt godt vare på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg