Gå til innhold

ka e bra?

tex_nex

Anbefalte innlegg

æ lure på ka som e bra på 3D mark 2003 med et radeon 9700???

æ klarte å presse d opp i 4450.. like bra som en vænn av mæ fikk med et 9700pro uten clock

i så fall.. kan nån gi mæ nå tips på kordan æ får d enda bedre?

bruke powerstrip å clocka d sån hær.. 303.75\303.75..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
æ får ikke mere på 3d mark 2003 uansett om æ clocke høyere .. så æ lot d bare være på d æ har ... men uansett .... e d nån som har fådt mye bedre på et radeon 9700?? si i fra... si hvilken klokka hastighet du har på.. æ har ikke modda vifta så æ har orginal vifte.. takk
Lenke til kommentar
æ får ikke mere på 3d mark 2003 uansett om æ clocke høyere .. så æ  lot d bare være på  d  æ har ... men uansett ....  e d nån som har  fådt mye bedre på et radeon 9700??  si i fra...  si hvilken klokka hastighet du har på.. æ har ikke modda vifta så æ har orginal vifte.. takk

Vel, nå kjører jeg på 453/349 da. Men da har jeg peltier og vannkjøling på.

Men med standard viften kom jeg opp i 370 på kjernen. Minnet hukser jeg ikke.

Jeg får ca 6100 i klokket tilstand. Før tror jeg at jeg fikk noe med 4500 eller noe sånt.

Endret av alex100
Lenke til kommentar
på powerstrip går d ikke an å skru lengere opp en 368 på kjernen.. det vil si at du må bruke noe annet

Går an å bruke forskjellige programmer da. Husker ikke helt hva jeg gjør, men først så legger jeg inn Rage3D Tweak og klokker. Så legger jeg inn Powerstrip og klokker. Da kan jeg justere barene lenger.

Men så har jeg også flashet til en annen bios da, og lagt inn litt høyere enn vanlige hastigheter på de.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...