Patkaaa Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 Hei!Fikk solgt min mg278q 27'' Asus på Finn. Brukte aldri alle Hz, og oppløsningen var litt dårlig for det jeg holder på med ; webdesign ( mtp. de fleste skjermene til kundene mine ikke kjører 2k ).Har en Dell XPS 15, og tenker kanskje å kombinere den med en Dell UltraSharp Curved U3417W 34''.Budsjettet mitt er på rundt 8k, kan strekke meg dersom det betyr at jeg får "mye" bedre skjerm.Kommer nok til å spille litt i ny og ne, men tror 60hz skal holde fint ( Brukte HDMI 60hz på min Asus i 2 år, oops ), men blir mest fokus på effektivitet med oppgaveskrivinger ( student ), Webdesign, PS, LR, Premiere osv.Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
Patkaaa Skrevet 18. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2018 Ser også at LG har sin 34UC98 med freesync. Hvordan er disse i forhold til hverandre? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 Dell 3440 x 1440 Asus 2560 x 1440 Merk at du får ~ 34 % økning av piksler. Det krever jo sitt av grafikkløsningen (i spill). Til din type jobb er den jo super. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Ser også at LG har sin 34UC98 med freesync. Hvordan er disse i forhold til hverandre? Ut fra det jeg kan se er det mest kosmetisk som er forskjellen. Altså ramme og stativ, men også OSD. Utover det ser specs veldig like ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå