KoKo_ Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 (endret) Gjelder et USB-lydkort: Produkt fungerer i følge selger, hos selger. Produkt fungerer ikke hos kjøper. Kjøper prøver på litt forskjellige PCer, fungerer litt ulikt, men kjøper mener det ikke fungerer stabilt. Problemene er kanskje dårlige drivere som ikke fungerer stabilt på alle systemer. Hvilke rettigheter har kjøper og selger? Kan kjøper kreve retur/heving av kjøp? Må kjøper ta dette med produsent? Hva slags ansvar har selger, om produktet fungerer fint i sitt eget system? Hvem er det som sitter med "svarteper" eventuelt? Endret 18. februar 2018 av KoKo_ Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 (endret) Ikke fungerer stabilt som i at det ikke kommer lyd, eller dropouts? Endret 18. februar 2018 av Emancipate Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 18. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2018 Ikke fungerer stabilt som i at det ikke kommer lyd, eller dropouts? PC-kræsj, inn og ut med drivere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå