TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 (endret) Her deler vi ut musikk som vi ikke liker, eller aldri hører på. Dette er det eneste jeg ikke liker av musikk. Endret 19. mai 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 Vil vel si meg enig i de to. Country, opera og death metal (og derivat av death metal) er vel det jeg hører minst på i verden. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2018 (endret) Vil vel si meg enig i de to. Country, opera og death metal (og derivat av death metal) er vel det jeg hører minst på i verden. Jeg klarer å høre på rolig opera, men ikke skrike opera. Country klarer jeg også høre på, men jeg liker ikke Sputnik i seg selv. Men uansett, jeg hører også minst på det i verden. Endret 18. februar 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 Generelt alt av russemusikk, kjenner jeg mister hjerneceller av det, samt country. Topplister hører jeg heller aldri på. Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 Listepop, rap, svensktopp, electronica, industrial, det meste av metal. Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Death metal er jævlig. Men det jævligste er danseband. Ellers går det meste. Myyyyye bra musikk ute og går, både nytt og gammelt. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. august 2019 Forfatter Del Skrevet 7. august 2019 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå