Spydleif Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Vurderer sterkt å kjøpe en 6600, men den har ikke akkurat verdens lengste batterilevetid, men tatt i betraktning alle funksjonene som telefonen har, så går det vel opp i opp. Men det jeg lurer på er om batterilevetiden på 6600 er et problem. Er det noen som har noe som helst å si om batterilevetiden, post det her. Takk for alle svar Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Er vel et par her som har problemer med levetiden på batteriet. De holder i en dag, mens resten av oss har en 6600 med batteri levetid på rundt 3-5 dager. Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Var helt fornøyd med batteritiden på min 6600.. Var jo litt kort i forhold til mange andre mobiler, men den store skjermen og alle funksjonene rettferdiggjør det synes jeg. Mobilen varte noen dager hvis jeg brukte den endel, men ikke hele tiden liksom. Tror de eneste gangene jeg opplevde at den måtte lades to dager på rad var når jeg spilte n-gage spill på den Lenke til kommentar
Errae Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 viss du bare har BT av når du ikke trenger den, og gprs til Ved Behov... tenker jeg at dette går fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå