Gå til innhold

Kraftig kursoppgang for Bitcoin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var vel å ta litt kraftig i? $6200 til $11000 er ikke en dobling.

~$6048 er det laveste Coinmarketcap har registrert, for rundt to uker siden. Litt senere toppet det seg til ~$11349. Det nærmer seg en dobling, men fremdeles litt igjen. Fint om dere går for korrekt journalistikk istedenfor lokkende, men ukorrekte overskrifter.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det var vel å ta litt kraftig i? $6200 til $11000 er ikke en dobling.

~$6048 er det laveste Coinmarketcap har registrert, for rundt to uker siden. Litt senere toppet det seg til ~$11349. Det nærmer seg en dobling, men fremdeles litt igjen. Fint om dere går for korrekt journalistikk istedenfor lokkende, men ukorrekte overskrifter.

Ble solgt for under $6000 på flere børser..
Lenke til kommentar

Ingen tar slike ting seriøst. Det er bare lureri når noe fluktuerer så mye. Bare drevet av kapitalistiske motiver.

Hadde man enda vært så smart at man kjøpte mange bitcoins til 30 dollar stykket, lenge leve etterpå klokskapen.
Kunne fått ut så mye penger at man så og si kunne slutta å jobbe, det hadde vært en stor drøm å fått realisert.

Du kunne heller ikke vite om den ikke ble verdt en dritt. Vær glad du har sunn fornuft.

Ett poeng til: Det hjelper ikke om man har 100 milliarder, hvis man ikke klarer å forvalte dem i den -virkelige- verden, så vil de før eller siden forsvinne. Man må lære kunsten for å overleve, kan ikke overlate det til tilfeldigheter. Og man skal i prinsippet ikke behøve å ha penger først for å få dem til å vokse. Ta fra enhver suksessfull forretningsperson verdiene deres, så går det ikke mange år, eller måneder, før de er i gang igjen, fordi de kan kunsten. Det krever ingen teft, kunnskap eller kunst å kjøpe bitcoin. Det er ikke noe annet enn gambling.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Så klart, hadde jeg brukt 200k på bitcoins så hadde de aldri steget i pris igjen, du kan sammenligne meg med Donald duck og resten er fetter Anton, dumb luck all the way mens jeg sitter igjen med bare driten, jippi livet er gøy. :D :D :D :D :D

Og klarer man å forvalte skarve 20-30k i måneden allerede så skulle jeg klart å forvalte 100 milliarder også, jeg hadde bare ikke trengt å vært en plass ufrivillig i 8 timer bare fordi jeg ikke skal sulte eller fryse.

Hvis jeg prøver å mine på min maskin med både cpu og gpu så får jeg bare ut skarve 500kr måneden også må man jo strengt tatt trekke ifra strøm og det maskina også kosta så går jeg aldri i null i løpet av ett år heller så hvorfor folk er så hysteriske etter å mine skjønner jeg ikke helt.

Ja jeg vet det er noobish å mine på cpu, men det er bare for å se hva jeg kunne maks få ut.

I en anna tråd, hvor bare amatører kommenterte så forespeilet de meg en profitt på 2k måneden, men som sånn ca alle visste så er jo det bare bullshit og det har jeg nå også funnet ut selv også ved å prøve og nei, jeg kommer ikke til å sette opp en dedikert linux maskin å drive masse research for å mine.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Ett poeng til: Det hjelper ikke om man har 100 milliarder, hvis man ikke klarer å forvalte dem i den -virkelige- verden, så vil de før eller siden forsvinne. Man må lære kunsten for å overleve, kan ikke overlate det til tilfeldigheter. Og man skal i prinsippet ikke behøve å ha penger først for å få dem til å vokse. Ta fra enhver suksessfull forretningsperson verdiene deres, så går det ikke mange år, eller måneder, før de er i gang igjen, fordi de kan kunsten. Det krever ingen teft, kunnskap eller kunst å kjøpe bitcoin. Det er ikke noe annet enn gambling.

For det første er det mange suksessfulle forretningsmenn som har gått konkurs uten å komme seg igjen. Det er ikke noe automatikk i at suksessfulle forretningsmenn alltid kommer seg igjen.

For det andre beholder de ofte nettverk og relasjoner selv om de går konkurs. Dette hjelper naturligvis når de prøver å starte noe nytt.

For det tredje er det jo mange suksessfulle forretningsmenn som i praksis bare gamblet og vant, ikke ulikt de som satset på Bitcoin.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg lurer på Burst coin. Hva er poenget med å stille lagringsplass til disposisjon for en coin? Og selve mining programmet anses som en trojaner av windows... Jeg bare tenker "her er det noen som kommer til å lagre masse ulovlige greier på mine harddisker!"...

Og det blir ikke noe bedre av at en av hovedmennen bak Burst sitter på youtube og forteller at Burst har "proof of gangsterism"...

Endret av 8DX8QO0Y
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...