AnonymDiskusjon Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 En person som allerede sitter inne havner i slåsskamp. Blir på ny tiltalt har da krav på forsvarer. Så anker han dommen, må han da betale forsvarer selv? Prøver google, men fant ikke ut, noen som vet? Anonymous poster hash: db94b...61b Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 Nei han må ikke betale. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2018 Takk for svar. Var redd vedkommende prøvde å lure meg. Anonymous poster hash: db94b...61b Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2018 Hva svarer jeg? Er typen som vil låne over 40000 av meg til sin sønns rettsak. Jeg tror ikke på denne saken. Tror heller typen min trenger de pengene. Han vet jeg nylig fikk 300.000 inn, dog betalt gjeld og ikke noe igjen av de. Men, gjeldfri og det er deilig. Anonymous poster hash: db94b...61b Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 (endret) Enemies stay enemies but friends they change, people go crazy over money my man... Endret 18. februar 2018 av 8DX8QO0Y 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2018 Dette er kjæresten min da... Anonymous poster hash: 91695...a3a Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 Dette er kjæresten min da...Anonymous poster hash: 91695...a3a Friends er bare en samlebetegnelse på alle som ikke er fiender av deg. Ikke ta alt så bokstavelig. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 Hva svarer jeg? Er typen som vil låne over 40000 av meg til sin sønns rettsak. Jeg tror ikke på denne saken. Tror heller typen min trenger de pengene. Han vet jeg nylig fikk 300.000 inn, dog betalt gjeld og ikke noe igjen av de. Men, gjeldfri og det er deilig. Anonymous poster hash: db94b...61b Mulig han vil ha en spesifik advokat, men om det ikke er noe igjen av pengene heller - så er det jo bare å svare det? Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 (endret) Det som skurrer for meg er hvorfor faren skal betale for advokatutgiftene til sønnen, i og med at sønnen får fri rettshjelp hvis han ikke har inntekt nok til å dekke advokat selv. Vær jææææææævlig skeptisk til dette! Enten er faren idiot eller så har han og sønnen tenkt å utnytte deg. Og, som far så sønn, så hvis sønnen er kriminell er vel faren tilbøyelig til det også. Ikke gi dem en krone! (TFW Trådstarter gir dem penger likevel) Endret 18. februar 2018 av 8DX8QO0Y Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2018 Er redd typen prøver å lure meg.. Anonymous poster hash: 91695...a3a Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 Det har du all grunn til å være. Hvis han mener han trenger penger til advokat, be om å få snakke med den aktuelle advokaten. Som hovedregel trenger man ikke betale for forsvarer, heller ikke ved anke. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 Før jeg hadde gitt eller lånt ut noe som helst av penger til dette formålet hadde jeg bedt om dokumentasjon i form av rettens avslag på forsvareroppnevning eller bekreftelse fra aktuell advokat på at siktede ikke har krav på offentlig forsvarer ut fra siktelsen. Det finnes tilfeller hvor man ikke får dekket advokat - for eksempel hvis det er snakk om tilståelsesdom og det ikke er aktuelt med fengsel i mer enn seks måneder. Da får man heller ikke forsvarer ved anke med mindre anken blir henvist til hovedforhandling. Lenke til kommentar
toth Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Dette er kjæresten min da... Anonymous poster hash: 91695...a3a Ikke umulig at du bør finne en annen istedet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå