galdurah Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 Har kjørt igjennom 24 timer med 3dmarks2001 i loop. Har kjørt igjennom Burn-in med sisoft. Dette med maks load (trudde eg) på 43 grader. Lasta ned ein commmodore64 emulator og tok den ibruk. Ikkje eingong 4 timar med Medal of Honor får tempen over 43 grader. Etter halv time med The last Ninja og Bruce lee låg tempen på 49 grader...... Test ut dette dersom de treng eit nytt stresseprogram. mvh Ørjan Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 I have a potty mouth Men hva er poenget ditt? Jeg vil anta at det finnes veeeeeldig mange alternative loesninger for aa sette prosessor-last til 100%. Det er ikke vaerre enn aa skrive et lite script i hvilket-som-helst-programmeringsspraak. _________________ About Us! | Clients | Portfolio | Privacy Policy | Blowjobs | Suicide | Heil Hitler [ Denne Melding var redigert av: esik på 2002-03-02 17:42 ] Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 Det beste "stressprogram" må jo være bryce3d eller andre 3d program.. bare sette på ett stort bilde å rendrere så føyk max tempen min med 4 grader Lenke til kommentar
galdurah Skrevet 2. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2002 Poenget mitt med innlegget var jo igrunn at eg hadde ALDRI tenkt eit ein c64-emulator skulle stresse systemet mitt sånn som det gjorde. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 Hadde det vaert en ide for moderatorene aa legge til noeyaktig hvor i en uhoeflig persons innlegg de modererer vedkommende da tro - ESIK? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå