AnonymDiskusjon Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 Taler har jeg aldri skrevet, og tanken på brullups talen gjør meg nervøs. Tips? Anonymous poster hash: 1d3c1...3fe Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 Er du brud, brudgom, forlover, gjest? Hva skal du si, hvem skal du si det til? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2018 Er du brud, brudgom, forlover, gjest? Hva skal du si, hvem skal du si det til? Brudgom. Er vel vanlig å holde tale for både brud og gjester? Anonymous poster hash: 1d3c1...3fe Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Gi uttrykk for at du er begeistret for ekteskapet og si noe pent om/til bruden. Det er forhåpentligvis ikke altfor utfordrende.Lykke til! Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Du må i alle fall ha en tale til bruden, resten kan toastmaster ordne. Ikke bli intim i talen, men det er en anledning hvor litt kliss er forventet. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2018 Bruk en variasjon mellom tåredryppende kliss om hvor heldig du er og humor. Dra en historie fra første date og hvor nervøs du var, kanskje du gjorde noe merkelig som hun ikke vet? Anonymous poster hash: ddf96...b65 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Gi uttrykk for at du er begeistret for ekteskapet og si noe pent om/til bruden. Det er forhåpentligvis ikke altfor utfordrende. Lykke til! *pling pling* klinker det i glasset, gjestene retter oppmerksomhetens rundt kveldens nest viktigste deltaker. Følgende strofer lirer seg ut gjennom hans gap: "Jeg er begeistret for ekteskapet. Du er veldig pen. Takk." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå