Datan00b Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 Er det noen som har erfaringer med komplett bygge og sende tid når alt er på lager? Jeg er en av dem som sjekker status flere ganger til dagen når jeg venter på en pakke jeg gleder meg til. Bestilt på torsdag når tror dere jeg kan forvente å få pakken? Lenke til kommentar
TGB Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 Er det noen som har erfaringer med komplett bygge og sende tid når alt er på lager? Jeg er en av dem som sjekker status flere ganger til dagen når jeg venter på en pakke jeg gleder meg til. Bestilt på torsdag når tror dere jeg kan forvente å få pakken? Dette avhenger vel av om de har alle delene tilgjengelig - aldri fått dem til å bygge noe, men basert på hva jeg har hørt skrur de sammen disse maskinene relativt raskt. Egentlig merkelig de ikke sendte den ut på fredag. Lenke til kommentar
Seen Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 Tipper du får den på onsdag Lenke til kommentar
Datan00b Skrevet 18. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2018 Takk folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå