ilpostino Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 Jeg har problemer med å installere Visio 2013 64-bit på maskinen min. Den har følgende: Windows 10 pro 1709 Office 2016 64 bits Når jeg starter installasjonen av Visio stopper den etterhvert opp og så kommer en feilmeldingen "encountered an error during setup", Jeg har prøvd å installere i kompabilitetsmodus for både Windows 7 og Windows 8 uten hell. Noen tips? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 (endret) Ser ut til at mange fler som sliter med det samme. Ser ut til at sære krav før installasjonen er årsaken, og da er løsninga: https://social.technet.microsoft.com/Forums/office/en-US/f6501a3d-5c98-467b-9f48-3c6d20a454df/microsoft-office-professional-2013-encountered-an-error-during-setup?forum=officesetupdeploy The issue when you hit a "1653" is that Windows Installer "DisableRollback" is set. Office 2013 requires that "rollback" be enabled. If you are getting a "1653" error in your logs as Ken did then the solution is to delete the "DisableRollback" (or set to '0') at the following registry keys:HKEY_CURRENT_USER\Software\Policies\Microsoft\Windows\InstallerHKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Policies\Microsoft\Windows\Installer Endret 18. februar 2018 av geir__hk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå