prettyboy1995 Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 Noen gode profosjonelle fotografering firmaer? Er ikke sikker hvor jeg skal spørre men jeg vil ha noen gode profosjonelle fortogrefer til å ta et bilde av meg? noen anbefalinger? Lenke til kommentar
prettyboy1995 Skrevet 17. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2018 (endret) Hvor bor du? Oslo men jeg reiser til andre byer i nærheten særlig fredrikstad Endret 17. februar 2018 av prettyboy1995 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 (endret) Du kan jo høre med Teodor Tomter, er meget bra fotograf som kan hjelpe fra a til å. Vil du sende en privat melding "PM" til han via forumet har du brukerprofilen her. Endret 18. februar 2018 av Nautica Lenke til kommentar
prettyboy1995 Skrevet 18. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2018 Du kan jo høre med Teodor Tomter, er meget bra fotograf som kan hjelpe fra a til å. Vil du sende en privat melding "PM" til han via forumet har du brukerprofilen her. klarer ikke å se prisene? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 (endret) Du spurte etter "noen gode profosjonelle fotografering firmaer", ikke etter noen billige eller billigst mulig. Du finner sikkert noen billigere, men jeg er sikker på at du får mye for pengene hos velrenomerte Teodor Tomter. Ta en titt på nettsiden og se på kvalitet og profesjoalitet. Pris får du sikkert på forespørsel. Endret 18. februar 2018 av Simen1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 (endret) Sjelden proffe fotografer legger ut priser, er gjerne nyetablerte, ukyndige og kjeder som gjør det for og kapre kunder. De renommerte har ikke behov for det, de får kunder via andre fornøyde så som du fikk nå Edit: sendt er forespørsel via PM og spesifiser ønsket ditt så får du nok en pris. Endret 18. februar 2018 av Nautica Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå