Gå til innhold

TEST: B&O Play H9i


Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 5 måneder senere...

Jeg kjøpte H9i etter å ha lest testen og er temmelig skuffet: jeg trenger den mest for å ha med på reise, men den ikke kan legges sammen og mangler etui. Jeg også etterlyser stemmeinformasjon om status for ymse ting: batteri, blåtann tilkoblingsstatus, ANC status osv. B&O er en ekstra stor skuffelse …

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
Hedonism skrev (På ‎17‎.‎02‎.‎2018 den 19.54):

Ett problem H9i har som virker å gjelde alle nyere trådløse hodetelefoner fra Bang & Olufsen (H9, E8 med flere) er at de slår seg av automatisk etter 15 minutter når du bruker de med laptopen med eksempelvis Skype for business. Det virker som om det er noe galt med implementering av bluetooth headsett-profilen som brukes av laptopen når mikrofonen skal fungere, at de ikke merker at det er en aktiv forbindelse når du er i en samtale. Jeg har sendt en forespørsel til B&O sin support og håper de kan komme med en fiks, eventuelt at man kan endre tiden før headsettet går av i appen til å være opptil et par timer siden jeg sjelden er i møter som varer mer enn 1 time. 

Hei. Akkurat kjøpt med H9, gode hodetelefoner og fungerer bra. Men, de slår seg av etter 15 minutter når jeg bruker Teams, Skype eller liknende. Fant du en løsning på å slå av denne funksjonen?  

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...