gunnar453 Skrevet 19. november 2018 Del Skrevet 19. november 2018 Prøvde disse i en butikk og de har veldig høyt delay/latency i lyden med iphone, iallefall 500ms. Ubrukelig til spilling eller fruityloops på ipad. Kan det fikses på noen måte, instillinger? Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 17. desember 2018 Del Skrevet 17. desember 2018 Testet disse, greie nok, men endte opp med Beyerdynamic Amiron Wireless istedet. De koster riktignok noen lapper mer, men du verden for en økning i lydkvalitet! Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 For noen absurde navn de har på ting nå! Hvordan uttaler man liksom "B&O"? Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 (endret) Merkelig at diskusjon.no ennå ikke har fikset behandlingen av html-entiteter som & Edit: Ontopic så kjøpte jeg disse røverene da de var på megasalg i november og er veldig fornøyd. Endret 27. desember 2018 av Twinflower Lenke til kommentar
stor_og_slem Skrevet 14. juni 2019 Del Skrevet 14. juni 2019 Jeg kjøpte H9i etter å ha lest testen og er temmelig skuffet: jeg trenger den mest for å ha med på reise, men den ikke kan legges sammen og mangler etui. Jeg også etterlyser stemmeinformasjon om status for ymse ting: batteri, blåtann tilkoblingsstatus, ANC status osv. B&O er en ekstra stor skuffelse … Lenke til kommentar
Ikke en robot Skrevet 26. mars 2020 Del Skrevet 26. mars 2020 Hedonism skrev (På 17.02.2018 den 19.54): Ett problem H9i har som virker å gjelde alle nyere trådløse hodetelefoner fra Bang & Olufsen (H9, E8 med flere) er at de slår seg av automatisk etter 15 minutter når du bruker de med laptopen med eksempelvis Skype for business. Det virker som om det er noe galt med implementering av bluetooth headsett-profilen som brukes av laptopen når mikrofonen skal fungere, at de ikke merker at det er en aktiv forbindelse når du er i en samtale. Jeg har sendt en forespørsel til B&O sin support og håper de kan komme med en fiks, eventuelt at man kan endre tiden før headsettet går av i appen til å være opptil et par timer siden jeg sjelden er i møter som varer mer enn 1 time. Hei. Akkurat kjøpt med H9, gode hodetelefoner og fungerer bra. Men, de slår seg av etter 15 minutter når jeg bruker Teams, Skype eller liknende. Fant du en løsning på å slå av denne funksjonen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå