depaderp Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Lurer på konsekvenser på å bli tatt for nasking for andre gang? Ble tatt for nasking første gang for verdi av 300kr ca. innrømmet forholdet og skrev under på skjemaet/anmeldesend butikken skulle sende til politiet. Etter et par uker fikk jeg brev i posten om at saken var henlagt på bevisets stilling. i dag ble jeg tatt for nasking for verdi av 120 kr ca. innrømmet også dette forholdet. er det større sjanse for at jeg får straff denne gangen, regner med politiet kan se de har henlagt første episode. Er ikke sikker hvorfor første forhold ble henlagt. Har historikk med psykiatrisk behandling og har diagnoser, personlighetsforstyrrelser, adhd, angst og kronisk depresjon og er også under behandling på nåværende tidspunkt. Bruker ikke dette som en unnskyldning,, Men er dette ting politiet vet? siden første forhold ble henlagt. lurer også på om summene blir lagt sammen om jeg blir straffet denne gangen.Sette pris på svarx2 angrende synder Lenke til kommentar
Janbanan123 Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 (endret) Lurer på konsekvenser på å bli tatt for nasking for andre gang? Ble tatt for nasking første gang for verdi av 300kr ca. innrømmet forholdet og skrev under på skjemaet/anmeldesend butikken skulle sende til politiet. Etter et par uker fikk jeg brev i posten om at saken var henlagt på bevisets stilling. i dag ble jeg tatt for nasking for verdi av 120 kr ca. innrømmet også dette forholdet. er det større sjanse for at jeg får straff denne gangen, regner med politiet kan se de har henlagt første episode. Er ikke sikker hvorfor første forhold ble henlagt. Har historikk med psykiatrisk behandling og har diagnoser, personlighetsforstyrrelser, adhd, angst og kronisk depresjon og er også under behandling på nåværende tidspunkt. Bruker ikke dette som en unnskyldning,, Men er dette ting politiet vet? siden første forhold ble henlagt. lurer også på om summene blir lagt sammen om jeg blir straffet denne gangen. Sette pris på svar x2 angrende synder Politiet kan velge å samle sammen mange små saker for så å sikte deg for alle samtidig for å få deg i fengsel over en lengre periode. Kilde: En venn av meg som det ble samlet opp ca 10-15 saker og han ble dømt for alle samtidig å måtte i fengsel, jeg leste alle papirene selv for han glemte de hos meg. Endret 16. februar 2018 av Janbanan123 1 Lenke til kommentar
depaderp Skrevet 16. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2018 Lurer på konsekvenser på å bli tatt for nasking for andre gang? Ble tatt for nasking første gang for verdi av 300kr ca. innrømmet forholdet og skrev under på skjemaet/anmeldesend butikken skulle sende til politiet. Etter et par uker fikk jeg brev i posten om at saken var henlagt på bevisets stilling. i dag ble jeg tatt for nasking for verdi av 120 kr ca. innrømmet også dette forholdet. er det større sjanse for at jeg får straff denne gangen, regner med politiet kan se de har henlagt første episode. Er ikke sikker hvorfor første forhold ble henlagt. Har historikk med psykiatrisk behandling og har diagnoser, personlighetsforstyrrelser, adhd, angst og kronisk depresjon og er også under behandling på nåværende tidspunkt. Bruker ikke dette som en unnskyldning,, Men er dette ting politiet vet? siden første forhold ble henlagt. lurer også på om summene blir lagt sammen om jeg blir straffet denne gangen. Sette pris på svar x2 angrende synder Politiet kan velge å samle sammen mange små saker for så å sikte deg for alle samtidig for å få deg i fengsel over en lengre periode. Kilde: En venn av meg som det ble samlet opp ca 10-15 saker og han ble dømt for alle samtidig å måtte i fengsel, jeg leste alle papirene selv for han glemte de hos meg. Men er totalbeløpet av naskingen som avgjør straff? og ikke antall forseelser Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Dette synes jeg har litt relevans til artikkelen jeg postet i dag. Du innrømmet faktisk forholdet og skrev under, altså en tilståelse. Dét må sies å være fullstendig håndfast bevis for politiet. Men i artikkelen jeg beskrev, gikk politiet til det steget å gi en jente bot for å ha et bilde på tlf hvor hun røyker marijuana. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1803649&do=findComment&comment=24309685 Jussens verden er søren meg uforutsigbar og forvirrende, når polisen tolker lovverket så utrolig forskjellig. Det er ganske urettferdig. Lenke til kommentar
depaderp Skrevet 16. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2018 Dette synes jeg har litt relevans til artikkelen jeg postet i dag. Du innrømmet faktisk forholdet og skrev under, altså en tilståelse. Dét må sies å være fullstendig håndfast bevis for politiet. Men i artikkelen jeg beskrev, gikk politiet til det steget å gi en jente bot for å ha et bilde på tlf hvor hun røyker marijuana. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1803649&do=findComment&comment=24309685 Jussens verden er søren meg uforutsigbar og forvirrende, når polisen tolker lovverket så utrolig forskjellig. Det er ganske urettferdig. Ja, skjønner ikke selv hvorfor jeg ikke ble bøtlagt for første forseelse. Og skjønner heller ikke hvordan man kan se på et bildet om det faktisk blir røyk marihuana, kunne vel like vell vært oregano eller ullsokker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå