Acid Burn Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Hei! jeg syntes HW skulle teste microsoft intellimouse v4.0! dette er oppfølgeren til suksessen intellimouse v3.0. Jeg er spent på å se hvordan 1200 DPI tar seg ut i forhold til 800... Dette er kanskje en ny mus til annbefallinga for spillere... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 vil ikke en test av en mus bli litt for teit? ingen som kan si om dette er den beste musa for deg eller at dette er den værste for deg.... Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) vil ikke en test av en mus bli litt for teit? ingen som kan si om dette er den beste musa for deg eller at dette er den værste for deg.... Er det ikke slik med alle tester da? Det er vel derfor en test er nyttig. Det er jo greit å få litt god info om et produkt før man kjøper det. Men man kan jo selvfølgelig aldri være sikker på at produktet er noe for en selv Endret 12. desember 2003 av Aeternus Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 hw.no har da testet flere andre muser fra div produsenter, så jeg ser ikke noen grunn til at det skal være teit å teste denne musa.. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 syntes at hw burde teste noe mer nettverksutstyr. F. eks rutere, switcher, nettverkskort... m.m Lenke til kommentar
Ducky Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Syns at dem burdw teste iiyama 19" CRT Vision Master Pro455 Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 syntes at hw burde teste noe mer nettverksutstyr.F. eks rutere, switcher, nettverkskort... m.m søstersiden www.barbara.no tester dette og laptopper Lenke til kommentar
Acid Burn Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 hw.no har da testet flere andre muser fra div produsenter, så jeg ser ikke noen grunn til at det skal være teit å teste denne musa.. en av grunnene er at den burde bli testet, er at musa som sannsynligvis er den ultimate "spill musa"! den har 1200 dpi som gjør at den er mye mere presis en alle sine konkjurenter som fortsatt ligger på 800 dpi! Er dette den beste musa på markedet, eller holder den ikke det den lover? har denne musa noen feil? "Razor boomslang" musa har en stygg tendens til å hoppe oppover eller til siden ved raske bevegelser. knappene er også litt for store, og for lette å trykke inn. den har dårlig ergonomi. hadde alle fått vite dette hadde denne musa sansynligvis ikke solgt i det hele tatt! ERGO: Det hadde vært veldig bra om HW hadde testet denne og mange andre muser. (og annet hardware for den saks skyld). Strongest Regards Acid Burn Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Enig med folket. Testing av mus er ikke noe en skal undervurdere. So det er en god og enkel ting å teste. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Jo da, men hvorfor. Man må liksom vite hvilken mus man skal ha selv, hvis jeg sier at den musa jeg har er best kommer det jo en annen og sier at hans er best. Så jeg tror ikke folk kjøper seg en ny mus fordi den fikk bra karrakter fra hardware.no....... Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Nei kanskje ikke, men det er greit å få det testet. Personlig har jeg stor glede av å lese musetester. så vet jeg i alle fall hva jeg IKKE skal kjøpe meg. Men men, meg om det. Lenke til kommentar
Acid Burn Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Jo da, men hvorfor. Man må liksom vite hvilken mus man skal ha selv, hvis jeg sier at den musa jeg har er best kommer det jo en annen og sier at hans er best. Dette er jo ikke poenget! det skal være en TEST, ikke bare personlig mening fra en i forumet!! Mener du å si at det faktisk ikke er noen grunn til å teste noen ting?? Grunnen til at man tester er jo nettopp for at man skal få vite om hvilke produkter som man burde styre unna og hvilke som man burde kjøpe. Hvis du finner en skjerm om du har veldig lyst på, men så ser du en test hvor de forteller at skjermen overhodet ikke holder det de lover når det gjelder hZ, og lys styrke, og klarhet i fargenem. Da ser du etter et nytt produk isteden... da har du spart mye penger og ergelse på en møkka skjerm, bare på grunn av en objektiv test. Altså: Hold kjeft. du TRENGER ikke lese testene, men det betyr ikke at andre ikke gjør det. du kan kjøpe produkter som kanskje er elendige fordi du ikke har lest noe om dem for min skyld. I don't care, MEN ikke argumenter for at vi andre ikke skal få gjøre kjøpene våre med bedre grunnlag enn bare gjettninger, uten informasjon. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Om jeg har forstått det korrekt skulle dette komme igjennom Gamer.no? Gamer kan vel svare på det bedre enn meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå