Gå til innhold

Hvilken Amd Cpu?

Cell_v14

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hmmm, tja, det er vel mulig, men HVILKEN!!

Det er helt opp til deg.

Jeg synest selv XP2600+ som koster under hundrelappen mere enn XP2500+ som også gir nesten 100 mhz mer er et bra valg. Ellers kan du lett regne deg frem til hvor mye du er villig i å legge ut for de ekstra mhz`ene.

AMD XP2500+/2600+ gir mest for pengene, men er du villig til å gi mere er det jo alltid XP2800+/3000+ osv. Som jeg sa er det helt opp til deg hva du velger :thumbup:

Lenke til kommentar

AMD 2500+ er vel multiplier låst nå vel?

så jeg ville gjort som jeg gjorde å bestille en AMD XP 2800+ mottok den idag og klokket den kjapt opp til 2276 mhz der den kjører fint og stabilt..

Hovedkortet mitt og\eller RAM'en min ser ut til å ha problemer med en gang FSB settes til 200 så jeg balanserer med 11,5 x 198..

Endret av Cain_85
Lenke til kommentar

De nye XP 2500+ CPU'ene skulle vist være låst, men det tar jo litt tid før butikkene tømmer lagrene med de "gamle" så kjøp nå hvis du vil ha ulåst XP 2500+, Men nå vil jeg legge til at en XP2500+ bør overklokkes, så det spørs jo om du er en overklokkings intressert fyr eller ikke.

Hadde jeg fått velge ny nå så hadde jeg nok tatt XP3000+ koster jo bare 1600,- så det har alle råd til.

Lenke til kommentar

Barton Xp2500+ er et godt kjøp !

De er desverre låst nå ja, jeg sendte mail til hver eneste (ca 10) web-shop for 2-3 uker siden og fikk desverre tilbakemelding om at de ikke hadde pre uke 39 batcher inne..

Fikk uke 40MPM, den "tidligste" jeg klarte å spore opp, med et håp om at den kunne være ulåst, men dengang ei !

Fremdels et godt kjøp uansett :)

GOD JUL

Endret av tokki
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...