Niklasp Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Mange har hatt problemer med den nye Samsung-oppdateringen.– Jeg måtte putte mobilen i kjøleskapet fordi den ble så varm Lenke til kommentar
StigVidar Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Oppdaterte via OTA så snart den var tilgjengelig og har fungert helt fint på min S8+. Batteritid på nattetid er ca 0,35-0,4% i timen og det synes jeg er bra nok. Lenke til kommentar
StigVidar Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Synes det var lurt av Samsung å trekke denne tilbake. Selv om jeg fikk oppgradert er det en på nabokontoret som fikk broblemer og måtte nullstille hele ruklet for å få liv i den. Lenke til kommentar
evenas98 Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 min s8+ er på oreo, ingen problemer så langt, batteritid føles bedre ut Lenke til kommentar
Kai Ødegård Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Happy days for the iSlaves. :-) 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Det står jo CRAP i versjonummeret - med store bokstaver. Dette burde folk fått med seg :-D Lenke til kommentar
Jan Erik_466352 Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Bemerkelsesverdig stille etter en slik feil, kan det hende det er pga. at det for en gangs skyld IKKE er Apple som har gjort feil? 4 Lenke til kommentar
SweetDollarTee Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 hahahahahahaahaa 1 Lenke til kommentar
RuneTh666 Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Power + volum ned + meny funker vel på S8 også for å tvinge den til restart 1 Lenke til kommentar
Twigz Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Jeg også oppdaterte så fort den var tilgjengelig. Har ikke hatt noen problemer med selve oppdateringa eller ved bruk. Telefonen virker litt raskere og batteriet holder litt lengere enn tidligere. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Hahaha, går det an å koke suppe på mindre spiker enn dette? Mange rapporter om feil Hva er mange (gjerne i prosent av de som har tatt oppdateringen)? Vi følger saken og gir dere beskjed når det er trygt å oppgradere Galaxy S8-telefonene. Akkurat som om tek har datagrunnlaget for å uttale seg om det. Det er Samsung som kommer til å gi beskjed ved å pushe ut ny versjon av operativsystemoppgraderingen. 6 Lenke til kommentar
Svein Thorsen Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Har også fått problemer da jeg i slutten av januar lastet ned oppdateringer på min nye, fire mnd. gamle Dam.J7 Feilen som fremstår er; appen Com.sec.epdg har sluttet å virke. Noen som kan hjelpe meg med problemet? 1 Lenke til kommentar
André Bye Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Jeg oppdaterte min tirsdags kveld, og den låste seg under oppdateringa og bare stod og blinka på samsung logoen til batteriet ble tomt, prøvde å skru den på igjen etter å ha ladet den litt opp igjen. låste seg på samme sted. så jeg tok og leverte den inn til reperasjon. Lenke til kommentar
Jan Erik_466352 Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Hahaha, går det an å koke suppe på mindre spiker enn dette? Mange rapporter om feilHva er mange (gjerne i prosent av de som har tatt oppdateringen)? Vi følger saken og gir dere beskjed når det er trygt å oppgradere Galaxy S8-telefonene. Akkurat som om tek har datagrunnlaget for å uttale seg om det. Det er Samsung som kommer til å gi beskjed ved å pushe ut ny versjon av operativsystemoppgraderingen. Men når Apple gir ut oppdatering som medfører feil så er det jo verdens ende ifølge Samsung-gjengen? Helt legitimt av tek å skrive også om dette, og det er en potensielt alvorlig feil hvis det kan medføre at telefonen krasjer. 4 Lenke til kommentar
mandela Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Men når Apple gir ut oppdatering som medfører feil så er det jo verdens ende ifølge Samsung-gjengen? Helt legitimt av tek å skrive også om dette, og det er en potensielt alvorlig feil hvis det kan medføre at telefonen krasjer.De har allerede en artikkel om det fra i går, du skjønner at her går det i antall clicks / presses, ikke sant? https://www.tek.no/artikler/samsung-rullet-ut-android-8-oppdatering-ved-en-feiltagelse/430676 1 Lenke til kommentar
mandela Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 (endret) Har også fått problemer da jeg i slutten av januar lastet ned oppdateringer på min nye, fire mnd. gamle Dam.J7 Feilen som fremstår er; appen Com.sec.epdg har sluttet å virke. Noen som kan hjelpe meg med problemet? Hvor kjøpte du den? Ser ikke som om det har kommet noen oppdateringer til telefoner solgt i Norden i år: https://www.sammobile.com/firmwares/galaxy-j7/SM-J730F/ Endret 16. februar 2018 av mandela Lenke til kommentar
Svein Thorsen Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Har også fått problemer da jeg i slutten av januar lastet ned oppdateringer på min nye, fire mnd. gamle Dam.J7 Feilen som fremstår er; appen Com.sec.epdg har sluttet å virke. Noen som kan hjelpe meg med problemet? Hvor kjøpte du den? Ser ikke som om det har kommet noen oppdateringer til telefoner solgt i Norden i år: https://www.sammobile.com/firmwares/galaxy-j7/SM-J730F/ Kjøpte den i Spania Lenke til kommentar
Jan Erik_466352 Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Men når Apple gir ut oppdatering som medfører feil så er det jo verdens ende ifølge Samsung-gjengen? Helt legitimt av tek å skrive også om dette, og det er en potensielt alvorlig feil hvis det kan medføre at telefonen krasjer.De har allerede en artikkel om det fra i går, du skjønner at her går det i antall clicks / presses, ikke sant?https://www.tek.no/artikler/samsung-rullet-ut-android-8-oppdatering-ved-en-feiltagelse/430676 Oppfølgningsartikler er neppe noe nytt, og klart at det meste i netttjournalistikk drives av klikk. At en teknologinettside skriver artikler om potensielt alvorlige feil er likevel helt naturlig, ikke bare ut ifra klikk, også journalistisk sett er det helt naturlig. 2 Lenke til kommentar
mandela Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Kjøpte den i SpaniaHvis du slår *#1234# i telefon-appen (uten SIM-kort i telefonen), hva står det i CSC-feltet? Lenke til kommentar
Morten Morten Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Tipper kjøleskap avdelingen til Samsung får seg et løft etter denne saken blir belyst 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg