AfterGlow Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Her er annonsetypene du heretter vil se mindre av med Googles nettleser.Nå blokkerer Chrome automatisk plagsomme annonser på nettet Lenke til kommentar
FB.006467760 Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Har hatt mobil og pc siden 1992. Har aldri noen sinne sett en reklame. Det er nok av programmer og apper som sørger for at den søpla ikke synes. Lenke til kommentar
skipperskrekk Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 Har hatt mobil og pc siden 1992. Har aldri noen sinne sett en reklame. Det er nok av programmer og apper som sørger for at den søpla ikke synes. Kan være enig med deg, men det var lite konkret du kom med, men du ville kanskje vise hvor flink du er? tror ikke mange har nytte av det svaret. skipperskekk 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 Har hatt mobil og pc siden 1992. Har aldri noen sinne sett en reklame. Det er nok av programmer og apper som sørger for at den søpla ikke synes. Bruker du noen sosiale medier? Lenke til kommentar
Bergerud Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 Velkommen etter Chrome. Opera har hatt dette en god stund nå. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 Har hatt mobil og pc siden 1992. Har aldri noen sinne sett en reklame. Det er nok av programmer og apper som sørger for at den søpla ikke synes. Tror jeg ikke på i det hele tatt 2 Lenke til kommentar
FB.006467760 Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 Har hatt mobil og pc siden 1992. Har aldri noen sinne sett en reklame. Det er nok av programmer og apper som sørger for at den søpla ikke synes.Tror jeg ikke på i det hele tatt Det trenger du ikke Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Merker absolutt ingen forskjell. Dukker fortsatt opp stygge reklamer og videoer med autoplay diverse steder. VG.no f.eks har autoplay med reklame. Lenke til kommentar
ArneHB Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Har hatt mobil og pc siden 1992. Har aldri noen sinne sett en reklame. Det er nok av programmer og apper som sørger for at den søpla ikke synes. Da starterd et vel å bli på tide å oppdatere Windows 3.1 og Nokia 1011 Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 Velkommen etter. Dette hae Opera hatt en stund nå Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 Det er skremmende at dere ikke drøfter dilemmaet det er at Google, som reklamefirma, ved å eie Chrome, sitter med makten til å blokkere andre reklamefirmaers reklame, og faktisk gjør det. Jeg lurte litt på hva de holdt på med da de lanserte Chrome og promoterte den så voldsomt. Nå skjønner jeg det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå