Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det en fetisj ?

Anbefalte innlegg

Er det en form for fetisj når man liker hvordan hårstilen til alve damene i ringenes herre har ?

Dama maser om hvilke hårstil jeg syntes er pent å se på.. Og når jeg sier at det de har..Altså litt hår forran ørene mens resten bak så teaser hun med at jeg har en Alve-fetisj

Er det virkelig en fetisj altså haha ?

Tenner ikke på spisse ører liksom..

Anonymous poster hash: 693e9...0e7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Meir preferanse enn fetish. For øvrig er eg litt usikker på kor du finn dette i LOTR, der så vidt eg kan sjå alle har det lagt bakover.

Hvilke resultater er det du får opp? Er mange bilder med noe hår foran øret og resten bak..

Her illustrert med mine paint skills:

SLwTqHL.png

Endret av Kakeshoma
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Meir preferanse enn fetish. For øvrig er eg litt usikker på kor du finn dette i LOTR, der så vidt eg kan sjå alle har det lagt bakover.

Hvilke resultater er det du får opp? Er mange bilder med noe hår foran øret og resten bak..

Her illustrert med mine paint skills:

Ah. Eg las "foran øynene". My bad.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Er ikke alt en Fetisj ? Noen ekstreme og unormale, andre veldig normale. 

Seksuell fetisjisme er seksualitet der konkrete gjenstander, handlinger eller ideer blir tillagt seksuell tiltrekningskraft. Slike seksualiserte objekter og personlige, seksuelle særinteresser kalles seksuelle fetisjer. Hos et fåtall personer er fetisjen eller fetisjene helt nødvendige for at de skal føle lyst, tenne seksuelt eller oppnå seksuell tilfredsstillelse, mens andre anser fetisjen som en foretrukket metode for å føle størst mulig seksuell nytelse.

Altså, noen klarer ikke få sexlyst eller ha sex uten at det spesifikt er sånn og sånn, Andre har fetisjer som heller mer mot preferanser, Jeg for eksempel er veldig glad i jenter med rødt eller rødlig hår, Syntes også pinup stilen er veldig sexy. Og den "horestilen" med fishnet strømper kan jeg også sette pris på, Men ingen av de er et absolutt must for at jeg skal klare og gjennomføre en akt. 

Så ja, Du har en liten fetisj på alvehår ! grisegutt  :tease:  :tease:

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar

Litt stilig style på det håret, men må da være jævlig lang tid dama må bruke på badet hver morgen om de skal fikse til det hver gang.. :phttp://moziru.com/images/drawn-elf-lord-the-ring-elf-13.jpg

Jeg har nok en aldri så liten fetish på hår...

Eksen var ei slik som brukte sykt mye tid på badet hver morgen og en halv evighet om vi skulle ut -

Men hun var alltid sykt deilig på håret med flotte fletter i forskjellige stiler osv. Worth it :)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...