Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er dette normalt?

Anbefalte innlegg

En jeg har rotet med lenge driver å tar stadig screenshots av snappene mine. Vi var litt seriøse i begynnelsen, men så skeli vi mer og mer fra hverandre og vil heller kalle det mer et ff forhold.

Men han fortsetter å tar screenshots fra både Mystories'ene mine og private som jeg sender til han..

Det kan være alt fra hverdagslige selfier, til meg på treningssenteret, meg i div antrekk som kjole eller generelt fint antrekk.

Også når jeg er med han tar han litt bilder osv.. Tydeligvis opptatt av å vise til venner/kollegaer at han er med meg? Han har snakket om meg til dem så de vet vi har/hatt en greie. Snakker en del om meg også...

Men jeg vet ikke? Er dette normalt?? Jeg føler at når man tar screenshots av andre personers bilder så er det hele litt mer seriøst?

Regner med at man ikke har bilder av mange forskjellige jenter man ligger med, det er bare unormalt og sykt?

I tillegg tar han vare på bildene.. Spurte han om han kunne sende meg et bilde fra en tur vi var på, dette er da 6 mnd siden.

Fortell meg dere der ute? Har dere opplevd noe lignende? Er det rart av meg og tro at han liker meg ekstra godt og at vi har noe mer enn bare et ff- forhold?

For ingen av venninnene mine som har har hatt slike forhold har opplevd noe lignende før ? :)

Anonymous poster hash: aa9c4...f57

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det greit for deg at han tar screenshot av snap'ene?

For min del er det underforstått at sender eg en snap så er det for å dele noe der og da, og bildet er ikke for mottaker å lagre. Eg vet at det er lett å omgå og lett å skjule om en vil det, men det er uansett mitt ståsted angående snaps eg sender.

Dersom noen av de eg pleier å snappe med begynner å ta screenshots av de uten at eg har sagt ja til dette, så slutter eg å sende snap til de. Enkelt og greit.

Og det er egentlig her du må ta en stilling. Er det greit for deg?

Å overtolke dette til forhold, seriøst, useriøst osv er ikke nødvendig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tenker jo ikke at han vil inn i et forhold.

Men tenker jo at han kanskje er mer en gjennomsnittet interessert i meg da han skal ha alle bildene av meg på tlf.

Jeg hadde aldri orket å lagret bilder av en person jeg ikke genuint likte og brydde meg litt mer ekstra om.

Slik jeg ser det... Han er jo venn med meg på fb osv.. så om han vil se bilder av meg kan han gå inn der istedenfor å lagre fra snap.

Jeg tenker bare ut i fra min egen tankegang at for at hwg skulle holdt på slik som han måtte jeg vært over gjennomsnittet interessert og likt denne personen ekstra godt ?

Lenke til kommentar

Jeg screenshotter snappene til søstrene mine innimellom. Det er snakk om å ville samle på minner, har gjort det mot venner også hvis de sender en veldig fin snap ellerno sånt. Bilder tar null plass for tiden og alt du trenger å gjøre er å tømme mobilen til en ekstern harddisk når den er full, så kan du fint samle på bilder igjen. Jeg hadde ikke tatt det kjempeseriøst med en gang hvis jeg var deg, hvis du virkelig er nysgjerrig så kan du jo spørre han hvorfor han gjør det? 

Lenke til kommentar

Du leter åpenbart etter grunner til å tro at denne fyren liker deg like godt som du liker ham.

Ta en prat med ham og finn ut av dette her før dette eskalerer. Ellers kommer du tilbake hit om 6 måneder og klager over denne rasstappen som bare drev og lurte deg. Den eneste som lurer deg her, er deg selv.

Anonymous poster hash: 2ef29...7e8
Lenke til kommentar

Jeg skjønner jo når man tar bilder av søsken/familie... Men når vi ikke har et close forhold da ser jeg ikke helt poenget med det.

Jeg over analyserer ikke... Syntes det bare er litt spesielt og at jeg eller ikke noen av mine venninner har opplevd noe lignende tidligere.

Må jo gå an å spørre uten å drepe all håp.... Han er ikke interessert i deg, ikke tenk på det en gang.

Dere vet jo faktisk ikke selv en gang...

Å han er tross alt en godt voksen gutt, så å drive å samle på bilder av div jenter er bare unormalt og faktisk litt skremmende om så.

Om han var 16-17 er det noe annet, men han er tross alt 27... Å da betegner jeg ikke det som akkurat normalt ?

Lenke til kommentar

Det er du som igjen legger for mye i for lite.

SPØR HAN!

Kanskje jeg gjør det, men det er uansett ikke en NORMAL oppførsel, og det er kunn derfor jeg er nysgjerrig.

Er jo selvsagt kjekt at han tar bilder, skal jo ikke lyge. Sier jo bare at han liker det han ser.

Å jeg vil ikke drive å spørre og grave så veldig mye. Er ikke meg.

Men visst han gjør det i lang tid framover så må jo jeg faktisk bare ta det opp med han til slutt ...

Lenke til kommentar

Når jeg jobber tar jeg nesten alltid screenshot med mindre bildet er helt uinteressant.

Jeg kikker ofte på telefonen på jobb men har ikke tid til å se nøye på bilder så jeg lagrer dem til pausen.

Man kan spørre hvorfor jeg ikke venter med å åpne snap før pausen... vel... jeg klarer ikke la notifications ligge urørt....

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...