AnonymDiskusjon Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Skriver her siden dere gutta stortsett svarer mer ærlig og korrekt på sånt som dette. Jeg har en god stund snappet med en fyr ganske mye, han virker ikke som at han er veldig opptatt av sosialemedier. Han har verken en uvanlig høy snapscore og følger ikke mange på Instagram. Han virker egentlig som en ganske ordentlig gutt! Jeg har møtt han igjennom jobb, men vi har aldri snakket sammen. Jeg møtte han for første gang på onsdag, da hjemme hos han. Samtalen gikk veldig lett og vi snakket utrolig lenge før vi bestemte oss for å se film. Vi satt først bare å så på filmen før ting utviklet seg til å ligge sammen å se på. Ting eskalerte jo og jeg skjønte fort hvor han ville. Jeg måtte da stoppe han og si at jeg ikke er ei sånn type jente, men at jeg selvfølgelig hadde lyst. Vi fortsatte å se film og etter filmen snakket vi mer. Og plutselig var klokken 5 på morgenen, siden jeg hadde 2 timer kjørevei hjem så lurte han på om jeg ville sove over. Jeg nølte litt, men bestemte meg tilslutt for å gjøre det. Vi snakket endel før vi skulle sove, og det var jo da jeg ødela alt.. vi endte opp med å ha sex, men det var faktisk utrolig vanskelig å ikke skulle gjøre det, han gjorde liksom alt helt riktig ! Og til dags dato er det den beste sexen jeg har hatt. Det virket ikke rart når jeg våknet dagen etterpå, han var like hyggelig som dagen før, vi snakket en del Før jeg reiste. Tingen er at vi har ikke snakket så mye sammen siden da. Jeg har sendt han ett par snap, han har jo svart. Men han har ikke snappet meg først noen av gangene. Så jeg føler jeg har ødelagt alt med å ha sex med han, at han nå tenker at jeg er løs og lett å få. Men skal sant sies så har jeg kun 2 ons bak meg på 26 år. Ble langt og sikkert litt sutrete. Men jeg ble faktisk veldig betatt, jeg har aldri opplevd å møte en gutt som han før. Jeg synes jo han er utrolig kjekk, selv om kollegane mine mener at han ikke er noe spesielt. Tror dere jeg har ødelagt sjansen min ? Anonymous poster hash: ef5dd...f26 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Mest sannsynlig ja, men se det an en uke eller så. Det er vanskelig å bli forelsket i noen man har ligget med. Sit tibi veritas legis. Lenke til kommentar
Sithric Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Ikke ta sorgene på forskudd. Fortsett å send litt snapper og chatte med han, prøv å høre om han vil finne på noe igjen. Så ser du an responsen den nærmeste tiden fremover. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2018 Mest sannsynlig ja, men se det an en uke eller så. Det er vanskelig å bli forelsket i noen man har ligget med. Sit tibi veritas legis. Si ikke det. Min tidligere forlovede og jeg ble stormforelsket etter noe som i utgangspunktet bare skulle være et fylleligg etter en jobbsammenkomst. Vi var sammen i mange år og har barn sammen. Anonymous poster hash: 4599a...361 4 Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Du har ikke ødelagt noe. Om dette ikke skulle gå så er det ikke din feil fordi du hadde sex med ham. Slik tankegang må du ligge fra deg. Kanskje det blir mer av dere to, men det vil kun tiden vise. Kanskje du skal vise ham at du er int i forhold? han er kanskje det samme, men sjansen er der for at han kun ville ha et ligg også. Gutter bruker forskjellige metoder for å få seg et ligg. Håper det ordner seg slik du ønsker og vil 1 Lenke til kommentar
Sithric Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Hvis han virkelig er interessert i et forhold, så ødelegger du ikke noe ved å ligge med han. Er han kun ute etter sex, så ville det jo ikke vært mer å hente derfra uansett, så da kan du bare nyte at du fikk deg et godt ligg(siden du sa det var bra sex) og gå videre i livet. 3 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Kanskje han prøver å ikke virke masete. Be ham med ut på date. 2 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Tingen er at vi har ikke snakket så mye sammen siden da. Jeg har sendt han ett par snap, han har jo svart. Men han har ikke snappet meg først noen av gangene. Anonymous poster hash: ef5dd...f26 Kor lang tid har det gått? Om han ikkje er særleg aktiv i sosiale media, og han oppnår kontakt ved å svare på snapp som du har sendt, så kan du ikkje forvente at han plutselig begynder å sende deg masse meldinger kun timar etter at dere sist snakka face-to-face. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2018 Tusen takk for svar gutter ? Han inviterte meg ut nå på lørdag, og vi hadde en super koselig kveld! Så håper dette går veien? Anonymous poster hash: ef5dd...f26 4 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 (endret) Trådstarter, du overtolker. Gi uttrykk for din virkelighet og hva du vil; håp at han er kar til å gjøre det samme. Det er vanskelig å bli forelsket i noen man har ligget med. Sit tibi veritas legis. For deg kanskje? For min del er det null stress. Ikke lag lover ut ifra din egen personlighet. Endret 18. februar 2018 av Aiven 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2018 Tror dere jeg har ødelagt sjansen min ?Vanskelig å si Generelt dårlig triks for jenter å gi etter så fort. Kan fort svinge tilbake fordi jaktern er over da. Man har liksom oppnåd "alt", og det er ikke like mye å "jobbe for" om du skjønner. Men på en annen side så har du godt lokkemiddel egentlig om begge likte sexen. Ville anbefalt å være litt frempå, og holde kontakten. Jeg følte i hvertfall at min interesse dabbet litt av etter sex, men ikke fordi jeg i utgangspuktet ikke var interessert. Om jenta da ikke tok kontakt så ble det ikke noe mer. Anonymous poster hash: 6fae4...450 Lenke til kommentar
Baardsen Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 Go for him girl! Hes only playing hard to get. Lenke til kommentar
Sithric Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Tusen takk for svar gutter ? Han inviterte meg ut nå på lørdag, og vi hadde en super koselig kveld! Så håper dette går veien? Anonymous poster hash: ef5dd...f26 Godt å høre! Lykke til! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Mest sannsynlig ja, men se det an en uke eller så. Det er vanskelig å bli forelsket i noen man har ligget med. Sit tibi veritas legis. Hvorfor svarer du på noe du åpenbart ikke har peiling på? Si meg: er holdningene dine like gamle som fyren på avataren din er? 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Har du og Aiven problemer med at det er folk på forumet som mener noe annet enn dere selv? Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Mest sannsynlig ja, men se det an en uke eller så. Det er vanskelig å bli forelsket i noen man har ligget med. Sit tibi veritas legis. Du skulle nok ha skrevet at det er kun din erfaring. Selv er jeg på din alder, urgammel, og har aldri hørt om dette - og det gjelder på ingen måte for meg selv eller noen jeg kjenner. Selv vil jeg nok heller si, for egen del, at å ligge med noen er nesten en forutsetning for å bli forelsket i noen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Ok. Men det blir litt feil når folk overreagerer på at det er folk med andre meninger enn en selv. Lenke til kommentar
Sithric Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Det var nok fordi du skrev ganske bastant at "Mest sannsynlig ja." når realiteten er at hun mest sannsynlig ikke gjorde det. 2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Du kommer med en påstand som ikke stemmer, folk vil ofte få følelser for de de har sex med. Påstanden din er bare rett og slett feil. 5 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Har du og Aiven problemer med at det er folk på forumet som mener noe annet enn dere selv? Når det blir uttrykt som "loven", ja. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå