8DX8QO0Y Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Når android sikkerhetsfiks på min galaxy S5 stilte seg tilbake fra 1. Juni 2017 til 1. april 2017 er det vel på tide å vrake den :-) Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 17. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2018 Fungerer dritbra denne nye HTC U11 Life, mye raskere enn den gamle S5 også. Koster mindre enn en S5 men er mye bedre, det kaller jeg en god deal. 1 Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 Gratulerer. Forresten, har du hatt den gamle lenge? Selv har jeg mine i to og et halvt år. Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 17. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2018 (endret) Gratulerer. Forresten, har du hatt den gamle lenge? Selv har jeg mine i to og et halvt år. Jeg har hatt S5 siden 2014 tror jeg. Endret 17. februar 2018 av 8DX8QO0Y Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 HTC er akkurat nå verdt mindre enn pengene de har i banken, så tror jeg ville holdt meg unna 1 Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 1. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2018 HTC er akkurat nå verdt mindre enn pengene de har i banken, så tror jeg ville holdt meg unna Hva er poenget med å si sånt? Føler du deg ovenpå? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 HTC er akkurat nå verdt mindre enn pengene de har i banken, så tror jeg ville holdt meg unna Hva er poenget med å si sånt? Føler du deg ovenpå? Nei, det er bare fakta, men ser nå at denne får oppdateringer rett fra Google, så da er det egentlig ikke så farlig uansett Kan jo derimot stille samme spørsmål til Koster mindre enn en S5 men er mye bedre, det kaller jeg en god deal. Den koster faktisk nøyaktig det samme som S5 gjorde mot slutten, og om den ikke hadde vært bedre enn en telefon fra 2014 så hadde det nærmest vært en tragedie. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå