AnonymDiskusjon Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Hei Eksen min skal feire bursdagen sin snart. Vi hadde egentlig et helt jævlig dårlig forhold og alt var min feil. Uansett har vi blitt en del gode venner igjen, hjelper hverandre med skolerelaterte ting, snakker om alt mulig osv. + hun har fått en ny type som også er veldig god venn av meg, hyggelig type. Uansett så skal hun feire snart og har funnet ut av andre at alle venna mine har blitt invitert unntatt meg, hvorfor? Har det noe med vårt tidligere forhold å gjøre? Anonymous poster hash: d3c95...fe2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Dette er et klassisk dilemma når det tar slutt: hvem beholder vennene? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Så du sier at dere hadde et dårlig forhold, alt var din feil, hun har ny kjæreste og nå ble du ikke invitert til bursdagsfeiring? Du er overrasket? 8 Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 (endret) Siden det er en eks, er det jo muligens også at hun ikke vil invitere deg om hun har en annen kjæreste... Uansett, tenke litt å se for deg at dine foreldre har eksene sine som venner.... Det skjer som regel ikke.. Så sant de ikke har felles barn eller lignende. Det blir bare merkelig for partene, det er mulig å håndtere, men bare sært i lengden.... Edit: Kan prøve å snu litt på det, sett deg i situasjonen til vennen din... er det greit å ha besøk av noen som har pult dama di titt og ofte... Endret 16. februar 2018 av Krozmar 1 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Selv om dere kan omgås på en normalt måte med skole etc så tenker jeg det er naturlig å ikke invitere i bursdagen, spesielt med ny kjæreste også. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2018 Jeg og den nye kjæresten er barndomsvenner og bestevenner, skjønner at han brøt «The bro code», men det går fint for meg så lenge de begge elsker hverandre. Vi begge henger med hverandre veldig ofte Anonymous poster hash: d3c95...fe2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 Jeg og den nye kjæresten er barndomsvenner og bestevenner, skjønner at han brøt «The bro code», men det går fint for meg så lenge de begge elsker hverandre. Vi begge henger med hverandre veldig ofte Anonymous poster hash: d3c95...fe2 Du er ikke velkommen fordi en av sidne eller begge to ikke vil ha deg der. Spiller ingen rolle hvor gode venner dere er, du har stappet pikken i dama hans ved ett punkt og det betyr dessverre mer. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå