Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ikke invitert til bursdagsfest

Anbefalte innlegg

Hei

Eksen min skal feire bursdagen sin snart. Vi hadde egentlig et helt jævlig dårlig forhold og alt var min feil. Uansett har vi blitt en del gode venner igjen, hjelper hverandre med skolerelaterte ting, snakker om alt mulig osv. + hun har fått en ny type som også er veldig god venn av meg, hyggelig type.

Uansett så skal hun feire snart og har funnet ut av andre at alle venna mine har blitt invitert unntatt meg, hvorfor? Har det noe med vårt tidligere forhold å gjøre?

Anonymous poster hash: d3c95...fe2

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden det er en eks, er det jo muligens også at hun ikke vil invitere deg om hun har en annen kjæreste...

Uansett, tenke litt å se for deg at dine foreldre har eksene sine som venner....  Det skjer som regel ikke.. Så sant de ikke har felles barn eller lignende. Det blir bare merkelig for partene, det er mulig å håndtere, men bare sært i lengden....

Edit:

Kan prøve å snu litt på det, sett deg i situasjonen til vennen din...  er det greit å ha besøk av noen som har pult dama di titt og ofte...

Endret av Krozmar
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg og den nye kjæresten er barndomsvenner og bestevenner, skjønner at han brøt «The bro code», men det går fint for meg så lenge de begge elsker hverandre. Vi begge henger med hverandre veldig ofte

Anonymous poster hash: d3c95...fe2

Du er ikke velkommen fordi en av sidne eller begge to ikke vil ha deg der. Spiller ingen rolle hvor gode venner dere er, du har stappet pikken i dama hans ved ett punkt og det betyr dessverre mer.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...