Smirnoff Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Denne gangen på tysk. http://www.hardware-tweaker.de/HTML/Home_4...ltra_part6.html Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Denne gangen på tysk. http://www.hardware-tweaker.de/HTML/Home_4...ltra_part6.html Bob, bob, bob, ikke sant ? Lenke til kommentar
dominus Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 nå skjønner jeg ikke en tøddel av tysk men jeg kan forestille meg kortet støyer som et lite ******.. og ytelsesmessig var det ikke akkurat noe wow heller... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 OioiOI! Ble *skikkeligt* positivt overrasket her nå jo! Ytelsen har tatt seg DRAMATISK opp siden forrige test selv om den fortsatt ikke er akkurat på topp over alt. Få fikset enda mer på driverene så kan dette kortet bli en skikkelig killer jo. Gleder meg noe enormt Skulle likt å se ytelsen til de andre kortene i serien mot 9600 og FX5700 osv også tho :/ Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 OioiOI! Ble *skikkeligt* positivt overrasket her nå jo! Ytelsen har tatt seg DRAMATISK opp siden forrige test selv om den fortsatt ikke er akkurat på topp over alt. Få fikset enda mer på driverene så kan dette kortet bli en skikkelig killer jo. Gleder meg noe enormt Skulle likt å se ytelsen til de andre kortene i serien mot 9600 og FX5700 osv også tho :/ Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Oversatt versjon Kortet er ihvertfall et fillrate monster, jeg skulle likt å sett hvordan Doom3 yter med dette kortet. Men DX9 ytelsen ser dårlig ut og FSAA ytelsen er helt tragisk. Bildekvaliteten er også manglene, ingen trilinear filtering. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 XGI bør iallefall raska på og få korta ut ASAP. For det ser ikke absolutt ikke ut som Volariene har noen sjans til å konkurrere med de oppkommende R420 og NV40 korta. Prisen for V8 Ultra vil bli noe i området US$330, sies det. Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Jeg må si meg bittelitt skuffet med tanke på at det faktisk sitter 2 GPU`er på det kortet. Og prisen er ikke like gunstig lenger som den var for litt siden, sammenlignet med R9800Pro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå