Singh tha king Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Hei, Jeg har en Asus RT-AC68U router. I går så sluttet plutselig det trådløsenettet å fungere. Har ikke gjort noe med routeren på flere måneder. Kablet så fungerer det. Jeg har tatt ut og inn strømkabel flere ganger(lot den stå uten strømkabel, i hele natt). Har restartet routeren flere ganger. Jeg har nå oppdatert til nyeste firmware: Current Version : 3.0.0.4.384_20308-gead790e Det hjalp heller ikke. 2,4Ghz og 5,0Ghz lyser på routeren, men ingen av enhetene(3 stk mobil og pc) finner nettverket. Noen som har forslag på en løsning? Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Er det noen andre som har/kan ha tilgang til ruteradministrajon? Mulig noen har tuklet med nettverksinnstillingene. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 15. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2018 Er bare jeg som har tilgang til ruteren. Jeg har nå tuklet med dette i to timer, og funnet ut at jeg finner 2,4G og 5,0G når jeg står rett ved ruteren(0,5m). Da har jeg fortsatt kanskje bare 1/4 strek på 2,4G og 3/4 på 5G. Beveger jeg med 1-2 meter unna, så mister jeg nettverkene. Har ikke beveg på ruteren eller noe slikt, har stått der i flere år. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Mistenker at routeren har mistet sendestyrke og noe er defekt i den. Ellers har du kanskje fått radiointerferens hvor det å bytte sendefrekvens muligens hjelper. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Regner med vidor mener å bytte kanal. Prøv det og se om det hjelper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå