AlwaysSomething Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Jeg bruker bestandig Nova Launcher, så jeg merker ikke så mye til hvilken Androidversjon jeg har. Nova har så mange smarte løsninger og swipe/tappe-snarveier at den er umistelig. 1 Lenke til kommentar
SIQSCZ3C Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Note 8, fikk oppdateringen på tirsdag. Lenke til kommentar
cher15 Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 noen som vet noe om når samsung har tenkt og oppdatere a5, 2017, galaxy s7 og galaxy note 8? Lenke til kommentar
BJ29L8TD Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Jeg fikk Oreo 8.0 sist år og Oreo 8.1 i går. Det er fordelen med Nokia 8, ikke noe egenprodusert skrap som man trenger å ta hensyn til. Lenke til kommentar
Trine Lise Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Min telefon døde under ooødatering. Det verste jeg har vært borti! Lenke til kommentar
Anders Aanderud-Larsen Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Jeg installerte oppgraderingen på min S8. Den er svært treg, bruker mye strøm, ja oppgraderingen er rett og slett ikke klar. Godt å høre at det var en feilutsendelse. Jeg skal ringe Samsung og be om hjelp. Mvh Anders Aanderud-Larsen. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Fikk den på mandag, synes den bruker mere strøm enn før oppdateringen. Har tatt factory reset, gjorde jeg rett etter oppdateringen. Opplevd noen apps som har kræsja, vet ikke om det er appen eller oppdateringen sin feil egentlig. Hadde håpet at man etter oppdatering kunne foretrekke wifi tale forran mobil nettet, men det valget glimrer med sitt fravær. Ellers funke telefonene utmerket.. Søk opp hvilken versjon du har av firmware. Enkelte nettbutikker selger tysk/EU-modell i Norge, og da vil du aldri få WiFi Tale Lenke til kommentar
oOF Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Skammelig at Samsung ikke får ut til telefonene sine tidligere. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Skammelig at Samsung ikke får ut til telefonene sine tidligere. Når man ser mange av resultatene etter denne glippen så bør man heller kanskje prise seg lykkelig ? 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Tja, Samsung er treige på å oppdatere Android på generell basis og de stopper i tidligste laget på gamlere modeller. Nå er det lenge siden jeg kjøpte en Samsung-mobil/nettbrett (mye pga dette) Lenke til kommentar
Lexidh Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Veldig til somling da! Har hatt Oreo på Nexus 6P i mange måneder, og har allerede fått 8.1. Sistnevnte ser ut til å være et batterisluk uten like forøvrig... Lenke til kommentar
B-T Tennås Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Jeg fikk Android 8.1 til min telefon den 15.2. Har kjørt 8.0 siden November. Angrer ikke på overgang til Nokia 8. Ferskvare konstant og en fantastisk telefon sammenlignet mot fruens Samsung s8. Lenke til kommentar
Bent Linde Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Mobilen fryser, å lager, når en tekst melding eller for den del denne teksten blir skrevet henger testene, før de brått kommer på en gang. Ellers tømmer den batteriet ila. 7-8 timer. Og skjermen blir blir super varm. S8+ Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 (endret) For alle som har problemer - KJØR EN FACTORY RESET! Omtrent alle problemer jeg leser om her vil forsvinne da. Å legge en bløtkake oppå en bløtkake blir bare gris! Få vasket bort den gamle bløtkaken så fungerer ting. Google tar vare på det meste for deg. Tillogmed alle bildene dine om du har Google Photos installert. Endret 16. februar 2018 av Complexity 1 Lenke til kommentar
Tommywelle Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 De klarer faen meg ingenting riktig. :/ Lenke til kommentar
Dr.B Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Note 8, fikk oppdateringen på tirsdag.Sikker? Det kom nemlig januar-sikkerhetsoppdatering nylig. Nesten 800 MB, men det var ikke Oreo. Lenke til kommentar
Olesol Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Samsung har alltid vært treg med oppdatering. Velger man Samsung, så betyr det sen oppdatering. Jeg har hatt Android 8 i snart ett år nå og velger telefon som er rask med oppdatering. Dette er bla Pixel (koko dyr), Nokia, Huawei. Spørsmål: Ville du gang etter gang valgt en pc som har forrige operativsystem av Windows ? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 (endret) Samsung har alltid vært treg med oppdatering. Velger man Samsung, så betyr det sen oppdatering. Jeg har hatt Android 8 i snart ett år nå og velger telefon som er rask med oppdatering. Dette er bla Pixel (koko dyr), Nokia, Huawei. Spørsmål: Ville du gang etter gang valgt en pc som har forrige operativsystem av Windows ? Nå er forsjellene minimal mellom Android 7 og 8. Windows 8 og Windows 10 er jo i en helt annen liga. Når det er sakt så tror jeg mesteparten av forbrukerne driter i hvilken version de har bare det fungerer. For dem som ikke har fått 8 enda og vil ha så kan man sikkert installere Oreo ved å bruke Samsung sin software Odin. Laster bare ned Nordic Country image fra sammobile og installerer med Odin. Trenger ikke roote eller noe slikt. Endret 16. februar 2018 av Complexity Lenke til kommentar
Sacro Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 At folk fortsatt kjøper samsung..... Finnes et titalls android kvalitetsprodusenter med lavere priser og bedre telefoner enn samsung. At folk velger telefon blindt er sprøtt ? Lenke til kommentar
newnick Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 For alle som har problemer - KJØR EN FACTORY RESET! Omtrent alle problemer jeg leser om her vil forsvinne da. Å legge en bløtkake oppå en bløtkake blir bare gris! Få vasket bort den gamle bløtkaken så fungerer ting. Google tar vare på det meste for deg. Tillogmed alle bildene dine om du har Google Photos installert. Neida. Du trenger kun å gå inn i dalvik cash og slette det som måtte ligge der. Trenger da ikke resette hele telefonen. ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg