Niklasp Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Har midlertidig stanset utrullingen.Samsung rullet ut Android 8-oppdatering ved en feiltagelse Lenke til kommentar
MomentousMomentum Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 1%. EN jævla prosent. Det er så sinnsykt dårlig! 3 Lenke til kommentar
Griffus Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Lastet den ned på mandag, og må si at den virker tregere enn tidligere. Lenke til kommentar
Roy Yusof Andersen Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Oppdaterte min. Når jeg åpner flere apps så kan selve appene fryse. Ellers opplever jeg telefonen smoothere en før. Lenke til kommentar
Apeskrekk Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 https://www.sammobile.com/samsung-galaxy-android-8-o-update Lenke til kommentar
Information Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Har det noe å si på oppdateringen om mobilen er gråimportert? Kanskje dumt spørsmål. Lenke til kommentar
Kristoffer.asp Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Lastet ned oppdateringen mandag. Telefonen hengte seg opp under optimalisering av apper, og der ble den stående. Prøvde å ringe samsung om problemet, men der var det ingen hjelp å få ? Etter å få skrudd telefonen tilbake til fabrikkinstilling , startet den igjen, og alt kom på plass. Telefonen er raskere, alt er generelt bedre ? Lenke til kommentar
newnick Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Til de som opplever problemer etter oppdatering. Gå inn i bootmenyen og slett cash. Slå av telefonen. Hold inne volum opp, bixby knappen, og pwer knappen. I det du ser android logoen slipper du tastene. Det vil stå updating system for så en feilmelding i ca 30 sekunder. Deretter er du inne i bootmenyen. Bla deg ned med volumtast til delet cash, trykk power for å bekrefte. Boot opp på nytt. ? 1 Lenke til kommentar
Dr.B Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Det er lov å ha litt kritisk tankegang. S9 er rett rundt hjørnet. Den får Oreo og Grace 9. Selvsagt slipper ikke Samsung denne brukeropplevelsen til "gamle" telefon så tett opp til lanseringen. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Kanskje det var et hint at programvareversjonen hadde CRAP i seg... Skulle nok ikke ha oppdatert (G950FXXU1CRAP) Lenke til kommentar
warbrd Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Lastet den ned på mandag, og må si at den virker tregere enn tidligere. Det generelle inntrykket - mitt inkludert - er at ting virker raskere og med mindre "lag" enn før. Kan jo prøve å slette cache : https://support.t-mobile.com/docs/DOC-34311 Lenke til kommentar
Ole Johnny Haugen Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Min har blitt tregere, bruker mer strøm, flere apper som henger seg. Angrer på at jeg oppdaterte telefonen!! Lenke til kommentar
Ping7 Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Merket ikke rare forskjellen egentlig. Lenke til kommentar
Geir-7PJJ7TNK Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Lastet den ned, etter installasjon vil ikke minnekort virke, får beskjed om at sd kort er kryptert på annen enhet, ser kortet, filer, men ikke noe tilgang Lenke til kommentar
per parker Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 (endret) Har ikke s8, men reinstallerer dere ikke telefonen etter ny version av android? Det er jo som å oppgradere en windows versjon til en annen.Factory reset så er sikkert det meste på plass. Endret 15. februar 2018 av per parker 1 Lenke til kommentar
OyvindRan Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Jeg har ikke hatt noen problemer, opplever mobilen som raskere og batteritiden er vesentlig forbedret Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Fikk Oreo på min. Fungerer fint. Har vært 1 app krasj, men ikke noe utover det. Går glatt som smør Lenke til kommentar
Sturle Espolin Fladmark Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Elendig. Helt forferdelig. Det er i seg selv grunn nok til å ikke kjøpe Samsung. 1 Lenke til kommentar
Missdeleuran Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Fikk hele oppdateringen til min S8+ og fungerer helt perfekt enn så lenge? Lenke til kommentar
Brannmester Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Fikk den på mandag, synes den bruker mere strøm enn før oppdateringen. Har tatt factory reset, gjorde jeg rett etter oppdateringen. Opplevd noen apps som har kræsja, vet ikke om det er appen eller oppdateringen sin feil egentlig. Hadde håpet at man etter oppdatering kunne foretrekke wifi tale forran mobil nettet, men det valget glimrer med sitt fravær. Ellers funke telefonene utmerket.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg