Odd R. Valmot Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Ny avtale skal gi små teknologiselskaper mulighet til å konkurrere med de store (Ekstra) Lenke til kommentar
aanundo Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 "Selskapet kobler universiteter og forskningsinstitutter inn i nettverket og sørger for at de små bedriftene inspireres av de store miljøene til å utvikle bærekraftig utvikling." Ja, høres fornuftig ut, men jeg får ikke helt taket på hva dette miljøet egentlig kan bidra med. Driver for tiden med patentarbeid, som er videreutvikling av patenter fra 2005 og 2006. Bruker tegneprogrammet INVENTOR, som er et fantastisk verktøy for denne type arbeid. Ser også at skal det bli industri av patentene jeg jobber med så må jeg ha samarbeidspartnere med risikovillig kapital, men det står lite i artikkelen om hjelp til å komme seg over "Dødens dal". Har laget en modell i 1 : 20, beregnet på modelltanken ved NTNU, men er dette et opplegg som kan hjelpe med finansiering og det praktiske rundt modelltesting? Ser egentlig på Watson som et avansert verktøy i samme gate som kalkulatoren, men skulle gjerne hatt mer konkret informasjon om mulighetene for slike som meg. Har lite lyst til mer møtevirksomhet enn høyst nødvendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå