Thecooldude1996 Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Jeg ønsker å søke på stilling som tolleraspirant i 2019. Har lett overalt på nettet uten hell om disse spørsmålene. 1. Er det krav til å ha godt fargesyn som toller? Har de noen tester eller slikt? Isåfall hva er kravene? 2. Er det mulig å jobbe som toller med diagnosen ADHD eller fører det til umiddelbar diskvalifisering på søknaden? Takker for svar på forhånd! Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Er egentlig bare å ta kontakt med tollen og høre der, det eneste du kommer til å få her er masse synsing fra kverulatorer som ikke kan noe som helst om dette. 1 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Eg kan ikkje sjå at det er andre formelle krav enn: -Generell studiekompetanse -Gode norsk og engelskkunnskaper -Godkjent ordinær politiattest -Førerkort klasse B Det er ikkje oppgitt fysiske krav for å bli toller, faktisk er det einaste som er oppgitt at det ikkje blir stilt fysiske krav. Dårlig fargesyn og ADHD skal derfor ikkje automatisk føre til at du ikkje får jobb, (men det kan muligens være forhold som taler mot at du får aspirantplass og seinare fast stilling som tollar). Mest sannsynleg vil dette ikkje være eit problem. Ein tollar er ikkje avhengig av godt fargesyn for å kunne gjere jobben sin, (og strengt tatt kan ein også snu fargeblindheit til ein fordel ved at fargeblinde ofte er gode til å sjå ting som er prøvd kamuflert saman med like fargar. Det finnes forskningsresultat som viser at fargeblinde forholdsvis enkelt kan f.eks. sjå eit kamuflasjenett i skogen, då slike nett er designa for å være veldig lik dei andre fargane i skogen for dei som har vanlig fargesyn, men kan likevell ha gråtoner som skill seg tydelig ut for fageblinde. Så der ein tollar med vanlig fargesyn ikkje ser smuglaren i kamuflasjeuniform i skogen, vil ein tollar med fargeblindheit lett kunne sjå personen sidan kamuflasjen ikkje virker på fargeblinde.) Tilsvarande med ADHD, så lenge du har kontroll på sjukdommen så skal det ikkje være eit problem, men det er sjølvsagt ikkje ein fordel med ADHD dersom du blir satt til å utføre konsentrasjonsarbeid.' For å være heilt sikker så må du nesten ta kontakt med tollvesenet for å spørre. Men hadde eg vært deg så ville eg søkt på neste års aspirantopptak utan å nevne fargeblindheit eller ADHD. Så lenge du ikkje får spørsmål om å oppgi slike ting, så ser eg heller ingen grunn til å sjølv være den som tek opp at dette kan være eit potensielt problem. Det einaste du oppnår ved å søke aspirantopptak som fargeblind med ADHD er jo at du ikkje blir vurdert. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå