Gå til innhold

Samsung mobiler?

Anbefalte innlegg

Jeg er ute etter ny mobil og ser derfor litt rundt...

I min søken har jeg sett en del lekre funksjonsrike Samsung mobiler, men lurer på hvordan disse er. Har hørt noen ha dårlig erfaring med Samsung før...

Så spørsmålet er egentlig bør jeg satse på en samsung?

Har sett litt ekstra på modellene S300 og E700. (liker små mobiler)

Har noen noen invendinger for og mot disse mobilene?

Samsung gennerelt, er det ett bra merke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

bruk noen minutter på å søke litt rundt så finner du VELDIG mange tråder som tar opp erfaringer med E700.. det er mye positivt, men desverre endel irriterende småfeil.. søker du endel lenger tilbake i tid finner du nok endel erfaringer om V200 og litt om s300.

Samsung generelt er et merke som representerer god kvalitet, så vidt jeg vet. Har aldri opplevd no bugs med samsung telefonene mine. Etter hva jeg har lest har også samsung lav feilprosent.

Dette skriver itavisen om samsung (artikkel er ca. et år gammel)

Samsung kvalitetstester hver eneste telefon en rekke ganger, og feil forekommer så godt som aldri. La deg heller ikke lure av at telefonene ser litt tandre ut. Disse tåler godt over gjennomsnittet, både når det gjelder fukt, temperatursvingninger og støt.

Dette er jo ganske positivt!

Samsung har også geniale skjermer, de beste på det norske markedet når det kommer til kontrast.

Min erfaring med Samsung er veldig bra, og jeg tror disse kan utvikle seg til å bli en stor konkurrent til bl.a. nokia, også her i europa, det gleder meg at de har så mye sukksess med E700 som de har.

Jeg har imidlertid blitt plagd av endel småfeil. Ikke store ting, men likevel irriterende. To eksempeler: ved mms skriving i V200 kan man ikke bruke spesielle tegn, som man kan i sms. Man kan ikke bruke IR på e700 til å sende bilder til andre mobiler. Disse feilene blir det ferre og ferre av, i tilegg til at mobilenes menyer blir mer og mer logiske og fint utformede.

Det var ihvertfall det jeg hadde å si om samsung. :) Jeg ser for meg en meget interessant fremtid for samsung.

Lenke til kommentar

Dette hørest jo svært lovende ut... :)

Men har snakket med en venn, han hadde en Samsung mobil som klikket i ett sett. Han gikk vist hele tiden og måtte sjekke at den virket enda, og om den var klikka så måtte han ta ut batteriet vente en stund og sette det inn igjen...

Men det er jo bare 1 mobil da...

Ville høre her får jeg bestemme meg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...