Niklasp Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Vi har prøvd verdens eneste «Nintendo PlayStation» Lenke til kommentar
Myst Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Sorry meg, men hører dere kun hva dere vil høre? Han sier klart og tydelig at han ikke vil avsløre hvem som har tilbudt den prisen, men likevel har dere skrevet Norge både i videoen og artikkelen. Har han plutselig avslørt det i ettertid og dere har skrevet det uten tillatelse? Lenke til kommentar
Populært innlegg Niklasp Skrevet 15. februar 2018 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 15. februar 2018 Sorry meg, men hører dere kun hva dere vil høre? Han sier klart og tydelig at han ikke vil avsløre hvem som har tilbudt den prisen, men likevel har dere skrevet Norge både i videoen og artikkelen. Har han plutselig avslørt det i ettertid og dere har skrevet det uten tillatelse? Hei, Myst! Terry hadde ingen problemer med å fortelle at han har fått bud på én million dollar både i Norge og i USA av forskjellige samlere. Han har imidlertid ikke noe behov for å navngi noen, ettersom han ikke ønsker å selge den. Men som du forhåpentligvis forstår så handler denne saken om mye mer enn bare en høy pris på en spillkonsoll – Dette er spillhistorie! - Niklas 19 Lenke til kommentar
X19x11 Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 "Men du har garantert aldri hørt om Nintendo Playstation?" Jeg og dama har en av norges største spill og konsoll samlinger så da denne ble funnet gikk det oss ikke hus forbi nei 1 Lenke til kommentar
Niklasp Skrevet 15. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2018 "Men du har garantert aldri hørt om Nintendo Playstation?" Jeg og dama har en av norges største spill og konsoll samlinger så da denne ble funnet gikk det oss ikke hus forbi nei Ta turen til Retromessen i mai, så kan dere prøve den! 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg gullf1sk Skrevet 15. februar 2018 Populært innlegg Del Skrevet 15. februar 2018 Jeg ble garantert at jeg ikke hadde hørt om nintendo playstation, men det hadde jeg. Hvordan går jeg frem i denne saken? 17 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Sorry meg, men hører dere kun hva dere vil høre? Han sier klart og tydelig at han ikke vil avsløre hvem som har tilbudt den prisen, men likevel har dere skrevet Norge både i videoen og artikkelen. Har han plutselig avslørt det i ettertid og dere har skrevet det uten tillatelse? Hei, Myst! Terry hadde ingen problemer med å fortelle at han har fått bud på én million dollar både i Norge og i USA av forskjellige samlere. Han har imidlertid ikke noe behov for å navngi noen, ettersom han ikke ønsker å selge den. Men som du forhåpentligvis forstår så handler denne saken om mye mer enn bare en høy pris på en spillkonsoll – Dette er spillhistorie! - Niklas Vet hva saken handler om, men poenget mitt med innlegget gikk visst hus forbi. Rett skal være rett, dere burde ha oversatt riktig i videoen iallfall. Så er det naturlig å navngi tilbyderne i selve artikkelen, som dere har gjort. Jeg kom automatisk til å tenke på at den ansvarlig for videoredigeringen har minimal med engelskkunnskaper, og skal dere drive med seriøs journalistikk, bør dere passe på sånt. Lenke til kommentar
Populært innlegg Arodem Skrevet 15. februar 2018 Populært innlegg Del Skrevet 15. februar 2018 Sorry meg, men hører dere kun hva dere vil høre? Han sier klart og tydelig at han ikke vil avsløre hvem som har tilbudt den prisen, men likevel har dere skrevet Norge både i videoen og artikkelen. Har han plutselig avslørt det i ettertid og dere har skrevet det uten tillatelse?Hei, Myst! Terry hadde ingen problemer med å fortelle at han har fått bud på én million dollar både i Norge og i USA av forskjellige samlere. Han har imidlertid ikke noe behov for å navngi noen, ettersom han ikke ønsker å selge den. Men som du forhåpentligvis forstår så handler denne saken om mye mer enn bare en høy pris på en spillkonsoll – Dette er spillhistorie! - Niklas Vet hva saken handler om, men poenget mitt med innlegget gikk visst hus forbi. Rett skal være rett, dere burde ha oversatt riktig i videoen iallfall. Så er det naturlig å navngi tilbyderne i selve artikkelen, som dere har gjort. Jeg kom automatisk til å tenke på at den ansvarlig for videoredigeringen har minimal med engelskkunnskaper, og skal dere drive med seriøs journalistikk, bør dere passe på sånt. «There was somebody here in this country which – I can't give a name – wanted to give one American million for it.» «… det var noen i Norge som ville gi én million dollar.» Han vil ikke oppgi navnet på personen, og skøyt det inn midt i setningen. Videoteksteren har fjernet akkurat den biten fordi det ikke er nødvendig informasjon, og sitatet mister ingenting ved at det fjernes. Tek/VG har ikke gjort noe galt her så vidt jeg kan skjønne. 12 Lenke til kommentar
VinceK Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Veldig fin artikkel. Artig lesing. 3 Lenke til kommentar
Yopaz Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Sorry meg, men hører dere kun hva dere vil høre? Han sier klart og tydelig at han ikke vil avsløre hvem som har tilbudt den prisen, men likevel har dere skrevet Norge både i videoen og artikkelen. Har han plutselig avslørt det i ettertid og dere har skrevet det uten tillatelse?Hei, Myst! Terry hadde ingen problemer med å fortelle at han har fått bud på én million dollar både i Norge og i USA av forskjellige samlere. Han har imidlertid ikke noe behov for å navngi noen, ettersom han ikke ønsker å selge den. Men som du forhåpentligvis forstår så handler denne saken om mye mer enn bare en høy pris på en spillkonsoll – Dette er spillhistorie! - Niklas Vet hva saken handler om, men poenget mitt med innlegget gikk visst hus forbi. Rett skal være rett, dere burde ha oversatt riktig i videoen iallfall. Så er det naturlig å navngi tilbyderne i selve artikkelen, som dere har gjort. Jeg kom automatisk til å tenke på at den ansvarlig for videoredigeringen har minimal med engelskkunnskaper, og skal dere drive med seriøs journalistikk, bør dere passe på sånt. Det var en person eller organisasjon i landet Norge som hadde gitt ham tilbud på en million for konsollen som han ikke ville oppgi navnet på. Norge er ikke den personen eller organisasjonen som har kommet med tilbudet, kun landet han var i da han mottok tilbudet. Tek har derfor ikke navngitt en person eller organisasjon. Du har bare misforstått noe i farten . 3 Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Lurer på hvordan spill som f.eks ville havnet på SnesCD. Tipper spillene ville vært som SegaCD hvor spillene har ferdig musikk på cd, kan ha Full Motion Video klipp og i tillegg lagt inn voice over når figurene prater med hverandre. Ville uansett hjulpet mange spillutviklere / utgivere å fått spillene deres på cd allerede da ettersom kassettene var ganske dyre og måtte kjøpes rett fra Nintendo. Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Skulle likt og prøvd den, se om den er noe bedre enn PS1 / N64 var. Lenke til kommentar
Camry Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Sorry meg, men hører dere kun hva dere vil høre? Han sier klart og tydelig at han ikke vil avsløre hvem som har tilbudt den prisen, men likevel har dere skrevet Norge både i videoen og artikkelen. Har han plutselig avslørt det i ettertid og dere har skrevet det uten tillatelse? Du er et vanskelig menneske, irriterende trassig å pirkete 3 Lenke til kommentar
G Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Jeg synes artikkelen var god, men litt tunglest. Dere skulle fått noen med skrivekompetanse ala Kurt Lekanger til å skrive en artikkel basert på så godt innhold. Kanskje han kunne reskrevet den? Lenke til kommentar
Sintbruker Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Ikke hørt om?? Er jo gammelt nytt at denne ble funnet... eneste nye er at den er i Oslo akkurat nå... Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Ben Hecks youtubekanal omhandler IKKE -utelukkende- dette, men det er en stor del av det. Kvaliteten på artiklene har virkelig sunket. Jeg savner gamle hw.no. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Sorry meg, men hører dere kun hva dere vil høre? Han sier klart og tydelig at han ikke vil avsløre hvem som har tilbudt den prisen, men likevel har dere skrevet Norge både i videoen og artikkelen. Har han plutselig avslørt det i ettertid og dere har skrevet det uten tillatelse? L2read Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Skulle likt og prøvd den, se om den er noe bedre enn PS1 / N64 var. SNES er bedre enn PS1 og N64. Så ja då vil nok denne være enda bedre enn det igjen. Lenke til kommentar
Baldvin Ellingsen Sigurðsson Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Hei, Tek.no! Her har dere gått i den klassiske islanske grammatikk fellen. Mannen som dere kaller Olaf Olafsson, heter Ólafur Ólafsson.Vi tar vekk (-ur) i slutten når vi snakker om en mann som heter Ólafur, derfor sier Terry "Olaf" når han snakker om sin tidlige sjef. Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 Skulle likt og prøvd den, se om den er noe bedre enn PS1 / N64 var. SNES er bedre enn PS1 og N64. Så ja då vil nok denne være enda bedre enn det igjen. Vet ikke om den er bedre eller verre, derfor kunne vært litt kult og prøvd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå