neb Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 hei.. task manageren min har slutta å funger helt uten videere! noen som har noen svar..? hvordan kan jeg fikse den..? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 HVa skjer..hva skjer ikke? Lenke til kommentar
neb Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 HVa skjer..hva skjer ikke? åpner seg rett og slett ikke.. uansett hvor jeg prøver å åpne den fra.. skjer rett og slett ingen ting Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Hva skjer hvis du forsøker i sikkerhetsmodus da? Lenke til kommentar
neb Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Hva skjer hvis du forsøker i sikkerhetsmodus da? nada Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Har skjedd flere ganger for meg også, samt at den bare kunne være maksimert. Kunne også skje at jeg startet Windows og den var borte, startet en gang til så var alt i orden. En gang skjedde det fordi jeg slo av en service (pga et tips jeg kom over). Det kan nok være noen bugs hvor det er mange forskjellige avhengigheter, og dermed omtrent umulig å angi nøyaktig hva som kan gjøres for å rette feilen i hvert enkelt tilfelle. Du kan jo ta en Repair install, og så installere alle oppdateringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå