Fotoskrulla Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Moldegård Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Det var jo nokså kornet, også ditt bilde. Var forholdene så elendige? Vått, overskyet og mørkt, ser det ut for. Exif-en avslører det meste her. Blir ikke været hos dere bedre snart? Her har vi bare finvær. God natt!! Mvh Oddvar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2018 Det var jo nokså kornet, også ditt bilde. Var forholdene så elendige? Vått, overskyet og mørkt, ser det ut for. Exif-en avslører det meste her. Blir ikke været hos dere bedre snart? Her har vi bare finvær. God natt!! Mvh Oddvar Jeg hadde kamera på automatikk, da kjørte det opp iso'n mye mer enn jeg selv ville gjort, så det ble litt grovkornet. Derfor valgte jeg å gjøre det enda "verre" i etterbehandlingen, samt gjøre det litt dystert og nesten skummelt. Været er ikke så dårlig nå, det er litt lenger sør de får det meste av vær ser det ut til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg