toria96 Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Hallo trådvenner:) Jeg går 3.året mitt i Industriell kjemi og bioteknologi men har funnet ut at jeg hater lab etter prat med bedrifter på stands har jeg skjønt at en jobb innen konsulentbransjen,teknologi og forretning er noe som passer meg bedre. Derfor vurderer jeg å bytte til indøk for å øke mulighetene mine for jobb. hørt at kjemikere sliter i stor grad med å finne seg jobb så det er ikke aktuelt å fortsette på kjemi. Jeg har søkt på indøk og har nok poeng til å komme inn på ord.kvote Men jeg trenger seriøst hjelp til retningsvalg innad indøk! Jeg er så usikker og vil høre deres tips rundt det. Jeg står mellom Emil og data. Jeg kan si at jeg liker matte-matte har vært balnt favorittfagene mine. Fått B i alle mattefagene mine hittil uten å føle at det var noe slit og ork å jobbe før karakteren. Termodynanikk,varmetransport og elektromagnetisme er fag jeg også har likt men syntes dog at de er litt krevende. Derfor har jeg sett på emil. Det jeg misliker sterkt må nok være fluidmekanikk og klassisk mekanikk. Jeg har ikke hatt nok programmeringsfag til å kunne si noe om jeg liker det,kun itgk. Jeg dreit litt i ITGK i første så fikk ikke bedre enn en D Vet ikke egentlig om jeg liker data eller misliker det,det avhenger om jeg føler jeg mestrer i det. Hvordan opplever dere data dere som tar det? hvordan er vanskelighetsgraden generelt? vil en som ikke har god erfaring i programmering slite for mye på data? krever det forarbeid for å greie seg før man starter studiet? Lurer også på hvilken type tenking det kreves for fag i Emil og data. Og hva mer kan jeg forvente enn programmering om jeg velger indøk data? Håper på masse innspill ❤ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå