Yidaki Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Heisann Har bare et lite spørsmål. Måtte nettopp ta en format på maskinen min, og da jeg var ferdig og alt va fikset å satt opp, får jeg ikke tilgang til AGP 8 på driver innstillinger til skjermkortet. Jeg bruker Katalysator 3.9 og har aldri før hatt problemer m dette. Noen gode råd? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 er BIOS innstilt til 8x AGP? Støtter hovedkortet ditt det?? (antar det ut ifra "har aldri hatt problemer med dette", men allikevel) Lenke til kommentar
Yidaki Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 er BIOS innstilt til 8x AGP?Støtter hovedkortet ditt det?? (antar det ut ifra "har aldri hatt problemer med dette", men allikevel) Oi, ehh,,har glemt å sett på Bios ja..hovedkortet støtter det. Er sikkert det, og e litt flau nå men va bare stressa..takk Lenke til kommentar
Yidaki Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 er BIOS innstilt til 8x AGP?Støtter hovedkortet ditt det?? (antar det ut ifra "har aldri hatt problemer med dette", men allikevel) Hmm..har stilt in agp rett i Biosen nå, men får allikevel ikke agp8 på driverinnstilling. Merkelig Lenke til kommentar
lperik Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Har du lagt inn driverne til hovedkortet a? Lenke til kommentar
johna Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Hadde samme problem med et et R9500, 4x agp var låst i driverinstillingene, samme var agp fast write satt til off.. HK var Abit KD7,, Fikk aldri fikset det før jeg ga bort maskina.. Lenke til kommentar
Ola-Nor Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Jeg sliter også med 8X agp. Sitter på Radeon 9800 P fra Sapphire. Asus 4p4800 win2K. Hver gang jeg skrur opp til 8X agp, så må jeg boote, idet jeg logger inn, så får jeg ett svart glimt på skjermen, og whops så overkjører ett eller annet slik at jeg er i 4X agp igjen. Finner heller ikke noe sted i biosen hvor jeg kan skru opp til 8X agp . Lenke til kommentar
Rious Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 har det samme på mitt radeon9800pro... får den ytelsen jeg skal ha... 5500 3dmark03 Lenke til kommentar
Yidaki Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 Har du lagt inn driverne til hovedkortet a? Jada, drivere til hovedkort er lagt inn, men står fremdeles på 4xagp Forstår ikke dette, ettersom jeg aldri har hatt dette problem før, og på samme utstyr. Pc`ens uransakelige veier, blir vel aldri helt klok. Alt som behøvs av drivere ligger inne... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå